آمازون حدود 100 کارمند بخش بازی را اخراج می کند، اما تیم های توسعه بازی بزرگتر خواهند شد

کریستوف هارتمن، معاون بازی‌های آمازون در یادداشتی به کارمندان (از طریق بلومبرگ)، گفت که در آینده، آمازون “به سرمایه گذاری در تلاش های توسعه داخلی ما ادامه خواهد داد و تیم های ما با پیشرفت پروژه های ما به رشد خود ادامه خواهند داد.”

کار بر روی MMO New World آمازون، تنها عنوان توسعه‌یافته داخلی این شرکت (بدون احتساب Crucible منتشر نشده و بعداً لغو شده)، ادامه خواهد داشت و تیم مستقر در ایروین، کالیفرنیا در پشت بازی، به رشد خود ادامه خواهد داد. هارتمن. آمازون اخیراً اعلام کرده است که New World به سمت مدل محتوای فصلی می رود و اولین فصل بازی از امروز منتشر می شود.

به زودی موارد بیشتری در این جبهه وجود خواهد داشت. آمازون گیمز اخیراً اعلام کرد که MMO Throne و Liberty آینده NCSoft را به غرب خواهد آورد. Throne and Liberty در حال حاضر قرار است در نیمه اول سال 2023 برای رایانه های شخصی و همچنین پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه شود. ناشر همچنین قرار است پروتکل آبی انیمه-MMO Bandai Namco را که قرار است در نیمه دوم سال 2023 برای PC، PS5 و Xbox Series X|S منتشر شود، بومی سازی کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه کار بر روی پروژه های بازی داخلی ادامه دارد، اما Amazon Games به عنوان یک ناشر MMO نامی برای خود دست و پا کرده است. آمازون گیمز سال گذشته بازی محبوب رایگان بازی MMO Lost Ark را در غرب منتشر کرد که با استقبال زیادی روبرو شد و این بازی همچنان در میان پربازیگرترین بازی‌های Steam قرار دارد.

بخوانید  ادعای بی‌گناهی هکر ۱۷ ساله راک استار و اوبر

اخراج‌ها در بخش‌های مختلف بازی آمازون بخشی از یک سری حتی بزرگ‌تر است تعدیل کار دسته جمعی که آمازون در ماه مارس اعلام کرد بر حدود 9000 کارمند تأثیر خواهد گذاشت. حدود 400 نفر از اخراج شدگان از توییچ بودندپلتفرم پخش محبوبی که توسط آمازون در سال 2014 خریداری شد.

هارتمن گفت که کارمندان باقی مانده در استودیوی آمازون در سن دیگو، پیش تولید پروژه ای را که در حال حاضر اعلام نشده است، “دوبرابر” خواهند کرد و استودیوی توسعه مستقر در مونترال این شرکت که در حال کار بر روی یک پروژه اعلام نشده دیگر است، توسعه خواهد داد.

حدود 100 کارمند آمازون که در بخش بازی‌های آن کار می‌کردند، اخراج شده‌اند، با این تعدیل شغل بر افرادی که در استودیوی توسعه این شرکت در سن دیگو و همچنین بخش‌های Prime Gaming و Game Growth کار می‌کردند، تأثیر می‌گذاشت.