امکان ساخت سریال جدید پیش درآمد Game of Thrones بر اساس ایگان فاتح

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، یک سری پیش درآمد دیگر بر اساس جهان بازی تاج و تخت می تواند روشنایی روز را ببیند. ورایتی گزارش داد که شبکه HBO در حال بررسی امکان ساخت سریالی بر اساس شخصیت ایگان فاتح است، اما این موضوع هنوز در مراحل اولیه بررسی است و با تایید و چراغ سبز ساخت آن فاصله زیادی دارد. این سری پیش درآمد احتمالی قرار است داستان Aegon Targaryen I معروف به Aegon the Conqueror و Aegon the Dragon را دنبال کند که فاتح هفت پادشاهی و بنیانگذار House Targaryen، حاکمان وستروس است.

علاوه بر این، احتمال تولید یک فیلم داستانی بر اساس ایگان فاتح وجود دارد که اتفاقات آن در این مجموعه ادامه خواهد داشت. اگرچه این ایده و طرح هنوز تعریف نشده است و این موارد تا نهایی شدن در حال بررسی است. در چند سال گذشته، HBO ساخت چندین پروژه بر اساس دنیای وستروس را بررسی کرده است، اما تاکنون تنها سریال House of the Dragon توانسته چراغ سبز را دریافت کند و تابستان گذشته تولید و پخش شود. سریال خانواده اژدها به تازگی برای فصل دوم تمدید شده است.

کراکسیس، اژدهای شیطان تارگرین

به نظر می رسد HBO در حال بررسی امکان ساخت سریال پیش درآمد دیگری بر اساس جهان بازی تاج و تخت و تمرکز بر روی اگون فاتح است.

سریال Long Night با بازی نائومی واتس یکی دیگر از سریال های Game of Thrones است که پس از ساخت قسمت آزمایشی آن در سال 2019 کنسل شد. مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال House of the Dragon اپیزودهای کمتری نسبت به فصل اول خواهد داشت و اینکه به جای 10 قسمت در 8 قسمت تولید می شود. علاوه بر این، HBO قصد دارد به زودی سریال خانواده اژدها را برای فصل سوم تمدید کند.

بخوانید  توسعه‌دهندگان Days Gone روی یک بازی لایو سرویس کار می‌کنند

سریال جدید احتمالی Game of Thrones بر داستان فتح وستروس توسط ایگون و خواهرانش رینیس و ویسینا تمرکز خواهد کرد. اتفاقات این سریال تقریباً 300 سال پیش از وقایع اصلی کتاب و سریال Game of Thrones روایت خواهد شد. اگرچه هنوز فیلمنامه نویسی برای این پروژه استخدام نشده است، اما ورایتی می گوید HBO مشتاق پیشبرد پروژه است و از هم اکنون جستجو برای یافتن و استخدام فیلمنامه نویس برای این سریال را آغاز کرده است.