نسخه موبایل Call of Duty: Warzone ممکن است تا پاییز امسال به تعویق بیفتد

اکتیویژن با انتشار نسخه موبایلی بازی Call of Duty به موفقیت چشمگیری دست یافته است و منطقی است که با توجه به موفقیت نسخه Battle Royale بازی Call of Duty، به فکر توسعه و عرضه آن بر روی گوشی ها باشند. تلفن های همراه. در همین راستا این کمپانی سال گذشته به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile رونمایی کرد که انتظار می رود امسال عرضه شود.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت که در حال حاضر در تلاش برای تکمیل خرید Activision Blizzard است، به احتمال حذف Call of Duty Mobile و جایگزینی Warzone Mobile در آینده اشاره کرد. اندکی پس از آن، Activision در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد برای مدت طولانی از Call of Duty Mobile پشتیبانی کند.

برخی از کاربران گزارش داده اند که Activision اخیراً صفحه Call of Duty: Warzone Mobile را در اپ استور به روز کرده و تاریخ انتشار این بازی را از 25 می (15 اردیبهشت) به آبان (1 نوامبر) تغییر داده است. اکتیویژن در بیانیه‌ای به GameSpot توضیح داد که تاریخ انتشار جدید ذکر شده در صفحه بازی موقتی است. البته این ناشر به تاریخ انتشار بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone Mobile اشاره ای نکرده و تنها به عرضه آن در سال جاری اشاره کرده است.

Activision در بیانیه ای گفت: «تا زمانی که تاریخ عرضه به طور رسمی تأیید نشود، اکثر فروشگاه های آنلاین فقط تاریخ های عرضه تخمینی را فهرست می کنند. ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که Call of Duty: Warzone Mobile را برای بازیکنان سراسر جهان عرضه کنیم. ما در حال حاضر در نسخه محدود هستیم و توسعه به خوبی در حال پیشرفت است. ما قصد داریم این بازی را امسال در سراسر جهان منتشر کنیم.”

بخوانید  درگیری ادریس البا و قاتل سریالی لندن در تریلر فیلم Luther: The Fallen Sun

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق گزارش‌ها، تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile ممکن است تا نوامبر امسال به تعویق بیفتد.