درگیری ادریس البا و قاتل سریالی لندن در تریلر فیلم Luther: The Fallen Sun

نیل کراس، ادریس البه، پیر چرنین، دیوید ردی و فیلینگ جنوا آنها تولید فیلم لوتر: خورشید سقوط کرده و کریس تایکر، پریسیلا پاریس، برندان فرگوسن، میکی امریش و دن فینلی آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. این مهیج در تاریخ 5 مارس 1401 (24 فوریه 2023) در سینماهای منتخب اکران خواهد شد و در 19 مارس 2023 (10 مارس 2023) به صورت آنلاین از نتفلیکس پخش خواهد شد.

جیمی پینکارگردان نامزد امی، فیلم Luther: The Fallen Sun را کارگردانی کرد صلیب نیللوتر خالق سریال، فیلمنامه را نوشته است. ادریس البا در کنار سینتیا اریووبازیگر دوران بد در ال رویال، اندی سرکیسThe War for the Planet of the Apes بازیگر و جس لیادینمجری حاضر در فیلم Submergence در این فیلم مهیج نقش آفرینی می کند. درموت کراولی او همچنین برای بازی در نقش مارتین شنک در فیلم لوتر: سقوط خورشید بازگشت.

نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Luther: The Fallen Sun منتشر کرده است که در پی تلاش ادریس البا برای دستگیری یک قاتل سریالی نفرت انگیز است.

در خلاصه داستان فیلم جنایی نتفلیکس Luther: The Fallen Sun آمده است: «در دنباله سریال برنده جایزه لوتر، یک قاتل سریالی نفرت انگیز شروع به تهدید شهر لندن می کند. در حالی که جان لوتر، یک کارآگاه شهری باهوش اما فاسد، پشت میله های زندان است. جان لوتر که به دلیل شکست در دستگیری یک روانی سایبری تحقیر شده است، تصمیم می گیرد از زندان فرار کند تا کار ناتمام خود را به هر وسیله ممکن تمام کند.

بخوانید  نمودار فروش هفتگی بریتانیا: Pokemon Violet در اولین هفته انتشار در صدر قرار گرفت

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Luther: The Fallen Sun، دنباله فیلم هیجان انگیز بی بی سی، لوتر، منتشر کرده است. این ویدیو نقش آفرینی جان لوتر است ادریس البه او را در حال فرار از زندان برای دستگیری یک قاتل سریالی بدنام نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات