فروش بازی Elden Ring به 20.5 میلیون نسخه رسید

تصویری فوق العاده از بازی Elden Ring توسط استودیوی ژاپنی FromSoftware

Bandai Namco به تازگی آخرین گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، بازی Elden Ring تا 31 مارس 2023 بیش از 20.5 میلیون نسخه فروخته است. همچنین در این گزارش آمده است که ساخته تحسین شده FromSoftware از اواخر فوریه 500000 نسخه به آمار فروش خود اضافه کرده است.

سازندگان Elden Ring در حال حاضر در حال توسعه یک بسته الحاقی برای این بازی هستند که با نام Shadow of the Erdtree شناخته می شود. از طرفی در ماه آگوست بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اثر مورد انتظار FS توسط Bandai Namco برای کاربران عرضه خواهد شد. یک گیمر در بررسی بازی Elden Ring امتیاز 9.5 را به این اثر داده است. در بخشی از این نقد محمد صادق توری می خوانیم:

ساعاتی پیش، Bandai Namco جدیدترین آمار فروش Elden Ring را منتشر کرد.

“باگرچه Elden Ring شباهت هایی با ساخته های قبلی Fram Software دارد، اما حاوی عناصر جدید و تازه ای نیز می باشد تا علاوه بر ارائه یک تجربه جدید برای کاربران جدید، حس جدیدی را نیز برای کاربران قدیمی ایجاد کند. وجود دنیایی اسرارآمیز و ارزشمند چیزی است که می تواند ساعت ها مخاطبان را سرگرم کند.»

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Elden Ring همچنان پرفروش است. جدیدترین ساخته استودیوی بازی سازی From Software علاوه بر ایجاد تجربه ای خوشایند برای علاقه مندان به آثار این شرکت و کسب جایزه بهترین بازی سال، مزایای مالی زیادی را نیز برای ناشران خود به همراه داشته است. در جدیدترین اخبار دنیای بازی، Bandai Namco به طور رسمی آمار فروش Elden Ring را اعلام کرد.

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: با Playdead Studio به یاد بیاورید