تجربه لذت بخش Gartic Phone. با تلفن در Discord بازی کنید

در این قسمت از نیم نما یک گیمر به سراغ بازی Gartic Phone رفتیم که از طریق دیسکورد به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در ضمن اشاره کنم که Gartic Phone فقط برای دیسکورد نیست و کاربران می توانند برنامه آن را به صورت جداگانه برای موبایل خود دانلود کرده و شروع به بازی کنند. در دیسکورد گردآوری شده است تا بتوانید Gartik Von را بهتر بشناسید و یک بازی متفاوت تهیه کنید. نیمه نمای در ابتدا قرار بود نیم نمایی از بازی Redfall آماده کنیم که سرورهای بازی اجازه تجربه آن را در کنار هم ندادند. بنابراین، ما به دنبال یک تجربه متفاوت رفتیم.

بازی های دور یکی از مواردی است که اگر با دوستان خود تجربه کنید لحظات مفرحی را ایجاد می کند. مدتی است که نام Garthick von بر سر زبان ها افتاده است. محصولی که توسط Onrizon Studio ساخته شده است. از طرفی یکی از دلایل محبوبیت این بازی را می توان به قابلیت Discord Activity نسبت داد.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در بخش فعالیت‌های دیسکورد، بازی‌ها و فعالیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا در کنار هم به تجربه خود بپردازند. برخی از آنها رایگان هستند و برخی به Nitro Discord نیاز دارند. با این حال Gartic Phone یکی از موارد رایگان در قسمت فعالیت دیسکورد است و به لطف آن می توانید با دوستان خود در دیسکورد کامپیوتر و دیسکورد موبایل بازی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شایعه: BioShock 4 در حال توسعه است