شایعه: BioShock 4 در حال توسعه است

در توییتر، یک افشاگر افشاگری بزرگی در مورد وضعیت BioShock 4 منتشر کرد. طبق ادعای وی، این بازی کاملاً در برزخ توسعه و تا کنون مراحل ساخت آن است. 4 بار راه اندازی مجدد شده است. این استودیو دارای کارمندان بی تجربه است و مدیریت ضعیف باعث شده تا این پروژه تا پایه های آن سقوط کند.

کاربر Oops Leaks پروژه Bioshock را در توییتر توضیح داد 4 که با نام BioShock Isolation نیز شناخته می شود، برای چهارمین بار در تابستان 2022 راه اندازی مجدد شد. ظاهراً تنظیمات زیادی در تیم ساخت انجام شد که منجر به کار کارکنان بی تجربه روی پروژه شد و همچنین به طور جدی سوء مدیریت می شوند. او در توییتی نوشت: “تیم روایت با بزرگترین چالش‌ها روبرو شد؛ زیرا نتوانستند داستانی در خور یک سریال معروف در آن سال‌ها بنویسند. این یک عامل کلیدی در راه‌اندازی مجدد است.”

والپیپر سری Bioshock با شخصیت های اصلی نسخه Infinite

یکی از افشاگران در توییتر ادعا کرد که BioShock 4 در حال توسعه است و چندین بار راه اندازی مجدد شده است.

البته در آخرین گزارش مالی Tic-Toe Interactive که تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 را فاش کرد، مشخص شد که انتشار BioShock 4 همچنان در سال مالی 2025 یعنی از آوریل 2025 تا مارس 2026 برنامه ریزی شده است. در پایان هنوز هیچ خبر مشخص و مهمی از بازی در دست نیست و تنها شاهد از دست دادن کارمندان و شایعاتی در مورد راه اندازی مجدد پروژه، مشکلات توسعه و عدم حضور بازی های واقعی و ملموس هستیم.

10 سال از انتشار آخرین بازی از سری BioShock به نام BioShock Infinite می گذرد. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بالایی دریافت کرد. اما از آن زمان تاکنون این سریال در هاله ای از ابهام قرار دارد. تصور می شد که BioShock 4 در پشت صحنه در حال توسعه است. اما این آخرین افشاگری ممکن است نشان دهد که وضعیت به اندازه کافی جدی است که سال ها بازی را نخواهیم دید.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (13-17 ژانویه) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

می توانیم امیدوار باشیم که امسال یا سال 2024 شاهد معرفی بازی باشیم. تا آن زمان باید منتظر جودا، شوتر اول شخص جدید باشیم. کن لوین بودن که سابقه کار روی BioShock و BioShock Infinite را دارد. این بازی برای پلی استیشن 5 است، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر