بازی های Super Mario Advance بیشتری در این ماه به نینتندو سوییچ آنلاین می آیند



Nintendo Switch Online با سه بازی دیگر Super Mario Advance در تاریخ 26 مه گسترش می یابد که به سایر بازی های این سرویس که در ماه فوریه اضافه شده اند می پیوندند. Super Mario Advance، Super Mario World: Super Mario Advance 2 و Yoshi’s Island: Super Mario Advance 3 برای بازیکنانی که مشترک Nintendo Switch Online + Expansion Pack از تاریخ 26 می در دسترس خواهند بود.

Super Mario Advance در سال 2001 مجموعه ای از بازی های کلاسیک NES با طراحی روشن تر و برخی به روز رسانی ها است، Super Mario World: Super Mario Advance 2 در سال 2002 یک برداشت جدید و سرگرم کننده از یک بازی کلاسیک است و Yoshi’s Island از همان سال یک انتشار مجدد جذاب است. بازی اصلی SNES که بر اساس آن ساخته شده است.

در حال پخش: Nintendo Switch Online – Presentation Trailer

نینتندو در چند سال گذشته پیشنهادات آنلاین خود را گسترش داده است، و در حال حاضر بسته به سطح خدمات عضویتی که در آن مشترک هستید، می توانید مقدار قابل توجهی از محتوای قدیمی را دریافت کنید. Nintendo Switch Online بازی‌های NES، SNES، Game Boy و Game Boy Color را ارائه می‌کند، در حالی که اشتراک بسته الحاقی با بازی‌های Game Boy Advance، Genesis و N64 سروکار دارد.

بازی‌های بیشتری در آینده راهی این سرویس می‌شوند زیرا نینتندو تایید کرده است که Pokemon: Trading Card Game، Kirby Tilt and Tumble و The Legend of Zelda: Oracle of Seasons and Ages، Fire Emblem: The Blazing Blade، F-Zero Maximum Velocity، و به مرور زمان موارد بیشتری اضافه خواهد شد. طرفداران سگا اخیراً چهار بازی دیگر دریافت کردند، زیرا Pulseman، Street Fighter II: Champion Edition، Kid Chameleon و Flicky در ماه آوریل در Nintendo Switch Online + Expansion Pack به کتابخانه جنسیس سگا اضافه شدند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.