نحوه قرار دادن عکس مورد نظر در پوشه های کامپیوتر

تقریباً مراحل تغییر تصویر پوشه در تمامی نسخه های ویندوز یکسان است، به همین دلیل در مقاله بعدی نحوه انجام این کار در ویندوز 11 به شما آموزش داده می شود، همچنین می توانید از همین مسیر برای نسخه های دیگر استفاده کنید.

مرحله اول: تصویر مناسب را انتخاب کنید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر خود می گذرانید، ممکن است بخواهید کمی محیط آن را تغییر دهید. یکی از راه‌های بهتر جلوه دادن ویندوز این است که آیکون پوشه را به عکسی که می‌خواهید تغییر دهید و آن را سفارشی کنید.

استفاده از تصویر مورد نظر برای پوشه نیاز به دانش گسترده ای ندارد و با چند کار ساده به راحتی قابل انجام است. در این مقاله نحوه انجام آن را به شما آموزش می دهیم.

رایانه‌ها سال‌هاست که بخشی از زندگی ما شده‌اند و تعداد کمی هستند که در خانه یا محل کار به آن‌ها نیاز نداشته باشند. با استفاده از این دستگاه می توانید کارهای زیادی مانند ارسال و دریافت ایمیل، ویرایش فیلم و عکس، تماشای فیلم و بازی انجام دهید.

برای استفاده از تصاویر از پوشه آیکون، باید آنها را به فرمت ICO تبدیل کنید. علاوه بر تبدیل فرمت، باید از مربع بودن تصویر مطمئن شوید. برای اعمال این تغییرات توصیه می شود از مبدل ICO استفاده کنید.

  • ابتدا فایل خود را در این مبدل آپلود کنید.
  • همانطور که در تصویر می بینید، تمام گزینه های مربوط به اندازه باید انتخاب شوند. برای لذت بردن از بهترین کیفیت تصویر، “32 بیت عمق” را انتخاب کنید.
بخوانید  Immortals of Aveum هزینه تولید و تبلیغات سرسام آوری داشت

برای شروع فرآیند تغییر آیکون پوشه به عکس مورد نظر خود، تصویر مناسب پوشه خود را انتخاب کنید. می توان از تصاویر موجود در رایانه استفاده کرد و می توانید گزینه بهتری را در اینترنت جستجو کنید.

برای یافتن تصویر مناسب برای یک پوشه، می توانید عبارت “پوشه نماد موضوع” را در نوار جستجوی گوگل جستجو کنید و موضوع مورد نظر را در قسمت موضوع بنویسید.

مرحله 2: تبدیل فرمت فایل

تحریریه مجله بازی یک گیمر