نحوه بازی انفرادی Cluckin' Bell Raid در GTA Online

در آخرین حمله GTA Online، Cluckin' Bell Farm Raid، می توانید با کمک یک افسر پلیس LSPD به یک عملیات بزرگ قاچاق کوکائین کارتل نفوذ کنید. در مجموع شش ماموریت در این حمله وجود دارد و بیش از یک میلیون دلار برای چنگ انداختن وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال مقداری پول نقد و RP اضافی هستید، قطعا دزدی ارزش دارد. با این حال، اگر یک بازیکن انفرادی هستید، می‌توانید حتی بدون اینکه هم تیمی‌هایتان به شما در کشتن اعضای کارتل کمک کنند، حمله را کامل کنید؟

آیا می توانید انفرادی Cluckin' Bell Farm Raid را شکست دهید؟

خوشبختانه، من می توانم 100٪ تأیید کنم که حمله جدید GTA Online می تواند به تنهایی انجام شود. من تمام شش ماموریت را با درجه سختی معمولی به تنهایی انجام دادم و زیاد سختی نکشیدم. چند بار بود که من به دلیل اینکه توسط دشمنان زیادی تحت فشار قرار گرفتم جان خود را از دست دادم، اما می توانستم با کمی دقت بیشتر از آن موقعیت ها جلوگیری کنم.

اگر می‌خواهید به عنوان یک بازیکن انفرادی، حمله به سختی سخت را کامل کنید، باید مطمئن شوید که همیشه ایمن بازی می‌کنید. برخی از ماموریت‌ها ده‌ها دشمن دارند که می‌خواهند شما را پایین بیاورند و سلاح‌های آن‌ها شدیدتر ضربه می‌زنند، بنابراین شما باید از روی پوشش بازی کنید، به‌طور روشمند دشمنان را از بین ببرید و از مخفی کاری به نفع خود استفاده کنید. با این حال، با تلاش کافی، شما باید بتوانید به صورت انفرادی کلاکین بل راید مزرعه را شکست دهید.

بخوانید  آیا واقعاً انفجار کامبرین اتفاق افتاد؟

نحوه بازی Raid Solo

شرحی ارائه نشده است

برای کسانی که مصمم هستند به تنهایی بازی raid را انجام دهند، به راحتی می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ بازیکن تصادفی دیگری یا حتی دوستان شما نمی توانند به شما در ماموریت ها بپیوندند. برای اجرای انفرادی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با رفتن به ایستگاه پلیس Vespucci یک ماموریت جدید را در حمله به مزرعه Cluckin' Bell آغاز کنید.
  • با وینسنت تماس بگیرید سپس دوباره با نشانگر ماموریت زرد تعامل کنید
  • تمام تنظیمات ماموریت خود از جمله سطح دشواری، شروع سلاح، رادیو و غیره را تأیید کنید.
  • در منوی ماموریت بعدی، مطمئن شوید که تنظیمات Matchmaking شما روی “Closed” تنظیم شده است. همچنین دعوت مشتری را خاموش کنید.
  • تا زمانی که این دو تنظیمات به درستی تنظیم شده باشند، می‌توانید یک بازیکن انفرادی در Raid باقی بمانید.
  • روی “بازی” در صفحه ماموریت ضربه بزنید و به وظیفه بعدی خود راه اندازی خواهید شد

و این تنها کاری است که برای بازی raid انفرادی باید انجام دهید. اگر به تازگی شروع به حمله کرده‌اید، مطمئن شوید که اطلاعات کامل حمله به مزرعه Cluckin' Bell ما را بررسی کنید تا بتوانید از آن عبور کنید و تمام آن پول نقد کوکائین را که به سختی به دست آورده‌اید به دست آورید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر