نسخه کامل MultiVersus با محتوای جدید در راه است

توسعه دهنده MultiVersus با انتشار تریلر، تاریخ انتشار نسخه نهایی و محتوای جدید آن را فاش کرد.

برادران وارنر منتشر شد و استودیوی Player First Games نسخه بتای عمومی MultiVersus را در تابستان 2023 منتشر خواهد کرد. اکنون این دو توسعه دهنده در اعلامیه ویدیویی خود تأیید کرده اند که بازی مبارزه چند نفره و پلتفرمر MultiVersus به طور کامل در دسترس بازیکنان بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 خواهد بود. ، Xbox One و Xbox Series 1403 (28 مه 2024). ). Xbox Series S قرار گرفته است.

پس از آن، Tony Huynh، مدیر MultiVersus و یکی از بنیانگذاران استودیوی Player First Games در ویدیوی جدید ظاهر شد و تاریخ انتشار نسخه نهایی را تایید کرد. این کارگردان در ادامه با به نمایش گذاشتن چند طرح مفهومی به معرفی محتوای جدید بازی شامل مراحل، شخصیت ها، نت کد و حالت PvE پرداخت. همچنین مشخص شد که بازیکنان می توانند به لطف پورت Unreal Engine 5 از نسخه نهایی بازی، انتظار بهبود بصری و عملکرد بهتری داشته باشند.

نبرد شخصیت ها در مقابل یکدیگر در MultiVersus

MultiVersus اولین بار در نوامبر 2021 معرفی شد و تیم سازنده اولین آزمایش بتا عمومی خود را در جولای 2022 انجام داد. در نهایت این بازی توانست به یکی از موفق ترین بازی های Warner Bros تبدیل شود. محبوب ترین بازی مبارزه ای در استیم؛ به طوری که تعداد بازیکنان آن تا آگوست 2022 به 10 میلیون نفر رسید و به 20 میلیون نفر افزایش یافت.

با توجه به موفقیت و محبوبیت بازی، تیم سازنده چندین فصل به پشتیبانی از نسخه بتای عمومی MultiVersus ادامه داد و در این مدت شخصیت های محبوب مختلفی از جمله ریک و مورتی را به بازی اضافه کردند. پس از آن چندین مرحله جدید و آیتم های تزئینی رایگان و پولی از طریق انتشار آپدیت های مختلف در اختیار بازیکنان قرار گرفت تا اینکه استودیوی Player First Games در ژوئن 2023 از بسته شدن نسخه بتا بازی خبر داد تا آن را برای بازی نهایی و کامل آماده کند. رهایی. راه اندازی.

بخوانید  بازی جدید شاهزاده ایرانی فاصله زیادی با انتشار ندارد

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر