پیش‌سفارش Paper Mario: The Thousand-Year Door قبل از عرضه Switch

نینتندو تعدادی اعلامیه قابل توجه برای روز ماریو منتشر کرده است، از جمله تاریخ انتشار بازی دوباره متولد شده Paper Mario: The Thousand-Year Door. بازسازی بازی RPG نمادین GameCube عرضه خواهد شد 23 می در نینتندو سوییچ، تقریباً 20 سال پس از انتشار اولیه آن. علاوه بر تصاویر HD به روز شده، نینتندو می گوید که بازیکنان می توانند انتظار “مجموعه ای از تغییرات اضافی” را داشته باشند که بازی را بهتر از همیشه کند. هنوز چیزهای زیادی درباره نسخه آینده نمی دانیم وجود دارد، اما پیش خریدها از قبل در خرده فروشان منتخب باز شده است. در اینجا نگاهی به پیش‌سفارش‌های Paper Mario: The Thousand Year Door و پاداش‌های پیش‌سفارش موجود می‌اندازیم.

اگر با Paper Mario: The Thousand-Year Door تازه کار هستید، باید بدانید که این بازی به طور گسترده یکی از بهترین بازی های RPG در تاریخ نینتندو محسوب می شود. در سال 2004، بررسی Paper Mario: The Thousand Year Door به بازی امتیاز عالی 9/10 داد و آن را به خاطر گیم پلی مبتکرانه و شخصیت های خنده دارش تحسین کرد. این بررسی ادامه می‌دهد که هر کسی که از ماجراجویی‌های گذشته ماریو لذت می‌برد، «حتماً باید Paper Mario: The Thousand-Year Door را امتحان کند». و از آنجایی که به نظر می رسد این احیای آینده یک اقتباس وفادار با تعداد انگشت شماری به روز رسانی کیفیت زندگی باشد، به نظر می رسد این توصیه برای نسخه سوییچ صادق باشد.

Paper Mario: Millennium Door پاداش پیش‌سفارش

در حال حاضر هیچ جایزه پیش‌سفارشی برای Paper Mario: The Thousand-Year Door وجود ندارد. با این حال، پیش‌سفارش‌ها هنوز به‌طور گسترده در دسترس نیستند و شانس خوبی وجود دارد که پاداش‌های پیش‌سفارش انحصاری خرده‌فروشان با پیشرفت بازی ظاهر شوند، مانند آمازون، Best Buy و غیره. برای جزئیات بیشتر، حتماً در هفته‌های آینده دوباره بررسی کنید، زیرا با انتشار پیش‌سفارش‌های بیشتر، این راهنما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر