بازی جدید شاهزاده ایرانی فاصله زیادی با انتشار ندارد

تام هندرسون از Media Insider Gaming زمان معرفی The Rogue Prince of Persia را فاش کرد.

پس از اینکه Prince of Persia: The Lost Crown با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد، به نظر می رسد یوبی سافت در حال آماده شدن برای برداشتن گام های بعدی در سری شاهزاده ایرانی است. تام هندرسون Media Insider Gaming اخیرا ادعا کرده است که Ubisoft در حال توسعه The Rogue Prince of Persia با همکاری استودیوی Evil Empire، خالق Dead Cells است. ظاهراً این اثر امسال در زمان نامعلومی در Early Access منتشر خواهد شد.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که تام هندرسون جزئیات بیشتری از The Rogue Prince of Persia را فاش کرده است. تام هندرسون مدعی شد که شاهزاده سرکش ایران در 22 آوریل 1403 (10 آوریل 1403) در جریان رویداد Triple-i Initiative معرفی خواهد شد. این نمایش بر روی بازی‌های مستقل تمرکز دارد و توسعه دهندگان برجسته دیگری مانند Mega Crit، Heart Machine و Poncle نیز در این رویداد حضور دارند.

Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً اندکی پس از اعلام در Early Access منتشر خواهد شد. تام هندرسون می گوید این بازی در تاریخ 25 می 1403 (14 مه 2024) در دسترسی زودهنگام به استیم می آید. هنوز مشخص نیست که نسخه کامل آن چه زمانی منتشر می شود و تا چه تاریخی باید منتظر رسیدن بازی به پلتفرم های دیگر باشیم. خوشبختانه به نظر می رسد به زودی جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گای ریچی و بازیگران جنتلمن از نتفلیکس معرفی شدند