بازیگر The Sons of Anarchy وارد دنیای The Walking Dead شد

کیم کوتس ستاره Sons of Anarchy در فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City بازی می کند.

کیم کوتسبازیگر Sons of Anarchy به فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City پیوست. این بازیگر نقش بروگل، رهبر یکی از خشن ترین سندیکاهای جنایی شهر نیویورک را بازی می کند و فراتر از باور، حیله گر و باهوش است. کیم کوتس سابقه بازی در فیلم های ترسناک مانند Silent Hill و Resident Evil: Afterlife را دارد.

The Walking Dead: Dead City یک سریال اسپین آف نقش آفرینی از مجموعه مردگان متحرک است لورن کوهن و جفری دین مورگان این نشان می دهد که اتحاد بعید بین مگی و نیگان برای فتح منهتن آخرالزمانی وجود دارد. شهر در حال فروپاشی پر از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، جادو و وحشت تبدیل می کنند.

سریال The Walking Dead: Dead City که در ابتدا با نام جزیره مردگان شناخته می شد توسط الی گورن، مجموعه Heels را ایجاد کرد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری آن فعالیت می کند. لورن کوهن، جفری دین مورگان و اسکات ام. گیمپل آنها از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

سریال مردگان متحرک داستانی را روایت می کند که 10 سال پیش با مردی شروع می شود که سعی می کند خانواده اش را پیدا کند. این خانواده رشد کرد و به تدریج جوامع شکل گرفت. آنها از نبردها جان سالم به در برده اند، به موفقیت رسیده اند و نسل جدیدی را به جامعه آورده اند. این داستان انسانیت است و داستان های بیشتری برای گفتن وجود دارد. این سریال بر اساس کمیک به همین نام ساخته شده است رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است.

بخوانید  همکاری استودیو گیبلی و لوکاس فیلم برای یک پروژه مرموز

تحریریه مجله بازی یک گیمر