همکاری استودیو گیبلی و لوکاس فیلم برای یک پروژه مرموز

استودیو گیبلی با انتشار تیزری مرموز از همکاری خود با لوکاس فیلم برای تولید یک پروژه مشترک خبر داد.

بسیاری از طرفداران بر این باورند که استودیو گیبلی ممکن است با Lucasfilm در فصل دوم انیمیشن Star Wars: Visions همکاری کند. پیش از آن 9 قسمت از فصل اول این انیمه با همکاری 7 استودیو انیمیشن سازی ژاپنی تولید و در سال 2021 در دیزنی پلاس منتشر شد. فصل دوم انیمه Star Wars: Visions در سال 2023 از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. قسمت The Village Bride، این انیمه ادای احترام به استودیو گیبلی و بنیانگذار آن، هایائو میازاکی است.

البته همیشه این امکان وجود دارد که این همکاری ربطی به انیمه Star Wars: Visions نداشته باشد و در نهایت یک پروژه کاملا مستقل یا پروژه دیگری از دنیای Star Wars باشد که توسط این استودیو در حال توسعه است. هایائو میازاکی در حال حاضر کارگردانی انیمیشن How Do You Live را بر عهده دارد؟ و Studio Ghibli بر روی این پروژه متمرکز شده است. با این حال مشخص نیست انیمه جدید میازاکی چه زمانی منتشر می شود.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناستودیو گیبلی از همکاری غیرمنتظره ای با لوکاس فیلم خبر داده است. استودیو گیبلی به تازگی تیزری مشکوک و مرموز منتشر کرده است که در ابتدا لوگوی این استودیو را می بینیم و سپس لوگوی لوکاس فیلم به نمایش در می آید. گیبلی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده و لوکاس فیلم نیز به این خبر واکنشی نشان نداده است. در ادامه می توانید تیزر این پروژه مرموز را مشاهده کنید:

بخوانید  گزارش جدید نشان می دهد که دواین جانسون سعی کرد سلسله مراتب قدرت را در استودیو دی سی تغییر دهد (و شکست خورد)