لوگوی گلادیاتور 2 فاش شد

لوگوی فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات در آستانه Cinema-Con نمایش داده شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که در آستانه رویداد Cinema-Con لوگوی فیلم گلادیاتور 2 فاش شد.خبرهای هیجان انگیزی از سوی شرکت های مختلف مانند دیزنی و برادران وارنر به اشتراک گذاشته می شود. یونیورسال پیکچرز، سونی و پارامونت پیکچرز در این رویداد سالانه. انتظار می رود اولین تریلر دنباله گلادیاتور در تاریخ 23 آوریل 1403 (11 آوریل 2024) در پنل پارامونت منتشر شود.

لوگوی گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات

چندی پیش فیلمبرداری فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی… ریدلی اسکات تمام شد و این قسمت دوم در تاریخ 2 آذر 1403 (22 نوامبر 2024) روی پرده سینماها نمایش داده می شود. این فیلم بر روی ماجراهای لوسیوس، برادرزاده کومودوس تمرکز خواهد کرد. پل مسکالبازیگر Aftersun در این فیلم نقش لوسیوس را بازی می کند. در حالی که کانی نیلسن نقش لوسیلا، مادر لوسیوس. درک ژاکوبی نقش سناتور گراکوس و گیمن هانسو نقش جوبا را تکرار می کنند.

دنزل واشنگتن، جوزف کوین، فرد هاچینگر، پدرو پاسکال، مای قلموی، نمای کبدی، پیتر منسا و لوکاس درگذشت آنها از دیگر بازیگران گلادیاتور ۲ هستند. دیوید اسکارپا او فیلمنامه این فیلم را نوشت و برای آن با ریدلی اسکات در تمام پول های جهان و ناپلئون همکاری کرد. مایکل پروسیا، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات به عنوان تهیه کنندگان این پروژه.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کیلیان مورفی احتمالاً در دنباله 28 Days Later بازخواهد گشت