لیام همسورث برای بازی در سریال Witcher آماده می شود

لیام همسورث با انتشار عکسی جدید آمادگی جسمانی خود را برای بازی در نقش گرالت در سریال The Witcher نشان داد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم لیام همسورثبازیگر سریال Hunger Games با انتشار عکسی جدید در اینستاگرام آمادگی جسمانی خود را برای بازی در نقش گرالت ریویا در فصل چهارم سریال The Witcher نشان داد. این بازیگر ضمن تشکر از طرفداران به خاطر حمایتشان از فیلم سرزمین بد، گفت که برای بازی در نقش شکارچی هیولا، «تمرینات پا» انجام داده است.

لیام همسورث در حال تمرین برای بازی در نقش گرالت در سریال ویچر است

فیلمبرداری فصل چهارم The Witcher قرار بود ماه گذشته آغاز شود، اما به نظر می رسد که فیلمبرداری به تعویق افتاده است و اکنون از دوشنبه در بریتانیا آغاز می شود. ورایتی اخیرا این موضوع را گزارش کرده است دنی وودبرن او در فصل چهارم نقش Zoltan Chevy، کوتوله محبوب سریال را بازی می کند. در حالی که شارلوت کوپلی به عنوان یک شکارچی جایزه به نام لئو بونهارت بازی کنید جیمز پیورفوی آنها به عنوان یک مشاور دادگاه و جاسوس به نام استفان اسکیلن ظاهر می شوند.

بهورن اشمیت هیسریش او به عنوان تهیه کننده اجرایی و کارگردان سریال The Witcher فعالیت می کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از Platage Image، جیسون براون و شان دانیل شان دنیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال است. پس از فصل سوم، لیام همسورث جایگزین اچنری کاول او ردای گرالت ریویا را می پوشد. فریا آلن همانطور که خواهید دید، آنیا چالاترا در نقش ینفر و جوی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

بخوانید  تعجب! متالیکا اکنون در Fortnite است

نوشته شده توسط Witcher Books آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی در مورد سرنوشت را روایت می کند. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا سعی می کند جای خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب بدتر از حیوانات هستند، اما زمانی که سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان تبدیل می کند که توسط یک راز خطرناک رانده می شود. باید راه خود را با هم در یک قاره پیدا کنند… بسیار ناپایدار.

تحریریه مجله بازی یک گیمر