تعجب! متالیکا اکنون در Fortnite است

خودتان آن را در تریلر زیر ببینید.

شکلک Master of Puppets 500 V-Bucks یا حدود 3.50 دلار قیمت دارد و بخشی از آهنگ “Master of Puppets” متالیکا، تک آهنگ گروه در سال 1986 را می نوازد. اولین شخصی که این شکلک را انجام می دهد در حال نواختن گیتار جلوی میکروفون تصویر می شود. ، اساساً برداشت هتفیلد خود را انجام می دهند. حداکثر سه نفر دیگر می‌توانند به این سرگرمی ملحق شوند، حتی اگر خودشان شکلک را نخرند، درام، گیتار دوم و باس را برای تکمیل کوارتت، ساپورت کنند.

حالا اگر بتوانیم آهنگ “Running Up That Hill” کیت بوش را در فورتنایت دریافت کنیم…

اگرچه این آهنگ تقریباً 40 سال از عمر آن می گذرد، اما Master of Puppets در سال 2022 سال بسیار خوبی را سپری می کند. تابستان گذشته پس از برجسته شدن در Stranger Things در نتفلیکس، در صحنه ای که در آن یکی از دوستان متالد شخصیت های اصلی، ادی مانسون، دوباره احیا شد. ، خانه را با این آهنگ به عنوان راهی برای پرت کردن حواس برخی از هیولاهای وارونه در حالی که دوستانش شاهکارهای حیاتی دیگری را انجام می دهند، خراب می کند.

فورتنایت در طول این سال ها سهم نسبتاً زیادی از کراس اوورها داشته است، اما تعداد کمی از آنها شاهد آمدن آن بودند: متالیکا اکنون در بازی است. اگرچه هیچ پوسته شخصیتی از لارس، جیمز و دیگران وجود ندارد، می توانید از شخصیت خود بخواهید که یکی از نقش های گروه را بازی کند. محبوب ترین آهنگ ها – و بهتر از همه، دوستان شما می توانند به صورت رایگان شرکت کنند.

بخوانید  God of War Ragnarok دارای بیش از 70 ویژگی قابل دسترسی است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

من واقعاً طرفدار Stranger Things نیستم، اما صحنه حاکم است و به وضوح در بین بینندگان طنین انداز شده است. این آهنگ در کل پخش‌هایش در اسپاتیفای جهش بزرگی داشت و 17 میلیون پخش جدید به دست آورد. سیم قوی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر