تکن 7 بیش از 10 میلیون نسخه فروخت

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

«TEKKEN7» بیش از 10 میلیون فروش داشته است.
و بیش از 54 میلیون نسخه فروش برای این مجموعه به ثبت رساند.
با تشکر از شما برای حمایت مداوم شما!
فروش واقعی Tekken 7 از 10 میلیون واحد فراتر رفته است (مجموع تجمعی این سری از 54 میلیون واحد فراتر رفته است) و من می خواهم از همه شما تشکر کنم.#TEKKEN #TEKKEN7 #مشت آهنین pic.twitter.com/qxJlHl0Uk0

— کاتسوهیرو هارادا (@Harada_TEKKEN) 11 دسامبر 2022

قطع كردن:

با این حال، انتشار قریب الوقوع Tekken 8 نزدیکتر است. اولین تریلر بازی Tekken 8 به طور رسمی در جریان State of Play در ماه سپتامبر منتشر شد. در تیزر، جین کازاما با پدرش، کازویا میشیما، در حالی که باران به طرز چشمگیری از آسمان می‌بارد، مبارزه می‌کند. دومین تریلر بازی Tekken 8 در The Game Awards با نکات بیشتری در مورد اینکه داستان چه می‌تواند باشد، برای اولین بار منتشر شد. مادر جین نیز غافلگیر کننده ظاهر می شود.

بخوانید  MCU فاز 5 فیلم Marvels تا نوامبر به تعویق افتاد، پوستر جدید منتشر شد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار Tekken 8 مشخص نشده است.

Bandai Namco منتشر کرد نسخه نهایی Tekken 7 در سال 2021، یک نسخه بسته بندی مجدد که شامل بازی پایه و محتوای چهار فصل پاس است. در سال بعد، Bandai Namco به پشتیبانی از بازی ادامه داد، و پچ های اضافی هنوز زنده هستند. پچ بعدی Tekken 7، پچ 5.10، دارای چندین تغییر کیفیت زندگی خواهد بود. یکی از این ویژگی های جدید حالت پخش است که شناسه آنلاین مخالفان را خصوصی می کند و به جای آن نام شخصیت را نمایش می دهد.