توسعه بعدی Hearthstone تغییرات بزرگی را در کارت های امضا به ارمغان می آورد



کارت‌های امضا در Hearthstone تغییرات گسترده‌ای را به‌عنوان بخشی از الحاق آینده بازی شاهد خواهند بود. این کارت‌ها – که در آخرین نسخه بسط Hearthstone، March of the Lich King اضافه شده‌اند – از زمان معرفی، موضوع داغ در انجمن Hearthstone بوده‌اند. به دنبال تعداد زیادی از بازیکنان که نسبت به نقشه ها سردرگمی و ناامیدی خود را ابراز کردند، بلیزارد مجموعه ای از تغییرات را با هدف رفع این نگرانی ها ارائه کرد.

در یک پست در انجمن های بلیزاردبعدا به اشتراک گذاشته شد توییتر توسط Hearthstone سرآشپز Chadd Nervig را مشخص می کندنماینده بلیزارد شکایات و تغییرات بعدی در کارت های امضا را تشریح کرد. برای شروع، بازیکنان از لحن “سرخ یخی” که کارت‌های امضای مارس لیچ کینگ به خود می‌گرفت شکایت داشتند. بلیزارد توضیح داد که مجموعه بعدی کارت های Signature اکنون رنگارنگ تر خواهد بود. کارت‌های امضای کنونی نام را در وسط نشان می‌دهند، که برخی از طرفداران معتقدند با جلوه کامل هنری تداخل دارد. بلیزارد با کار بر روی طرحی که با هنر تداخلی نداشته باشد، این مشکل را حل می کند. قاب نقشه نیز نازک خواهد شد تا فضای بیشتری برای هنر ایجاد شود و از سردرگمی در مورد تأثیر قاب روی گیم پلی جلوگیری شود. این پیام روشن می‌کند که این تغییرات در توسعه بعدی به کارت‌های امضا می‌آیند، بنابراین اینکه آیا این تغییرات برای کارت‌های گذشته اعمال می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

این پست همچنین بیان می‌کند که برخی از کارت‌های امضا با چیزهای دیگر تداخل داشته و آن را بیش از یک جایزه خالص می‌سازد. اگر بازیکنان یک امضای Lor’themar می گرفتند، یک کارت افسانه ای را از دست می دادند. همین امر در مورد بازیکنانی که دارای Signature Grand Magister Rommath و March of the Lich King Tavern Pass هستند نیز صدق می کند. هر بازیکنی که با یکی از این معیارها یا هر دوی آنها مطابقت داشته باشد، یک کارت افسانه ای تصادفی رایگان دریافت می کند.

بخوانید  اعلام زمان برگزاری کنفرانس شزکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۲

شما می‌توانید تمام کارت‌های موجود در توسعه March of the Lich King را در اینجا بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر