جان سینا و جیسون موموآ برای تعطیلات اکشن-کمدی به نیروها می پیوندند



در حالی که وین دیزل و دواین جانسون با هم بحث می کنند که چه کسی بیشترین نفس را دارد، دیگر بازیگران فیلم Fast Saga با هم دوست می شوند و اکنون جان سینا و جیسون موموآ قرار است در یک کمدی اکشن به نام Killer Vacation از برادران وارنر بازی کنند. ضرب الاجل گزارش ها.

موموآ و سینا در صحنه فیلمبرداری Fast 9 و Fast X با هم آشنا شدند تنوعو آنها باید با هم کنار می آمدند، زیرا قرار است زمان بیشتری را با هم بگذرانند. جزئیات فیلم در دست نیست، اما منابع این فیلم را با فیلم‌های اکشن پرفروشی مانند True Lies مقایسه کرده‌اند. فیلمنامه از مارک و برایان گان، به ترتیب پسر عمو و برادر جیمز گان گرفته شده است. پیتر سافران و جان ریکارد تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. طبق گزارش‌ها، معامله این فیلم قبل از اینکه سافران و جیمز گان بر تخت سلطنت استودیو دی‌سی در برادران وارنر بنشینند، انجام شد.

موموآ و سینا هرگز با هم روی پرده ظاهر نشدند، مگر اینکه نقش بی‌نام موموآ را در سریال صلح‌ساز سینا حساب کنید. هر دو بازیگر در نسخه فعلی برادران وارنر فعال هستند. DC Universe. موموآ در چند فیلم به عنوان آکوامن ظاهر شد، در حالی که سینا برای اولین بار در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان و سپس سریال 10 قسمتی صلح‌ساز نقش صلح‌ساز را بازی کرد.

سریال Cena’s Peacemaker برای فصل 2 در HBO Max تمدید شده است (اما چه کسی می داند که آیا این با دیوید زاسلاو که کارها را چپ و راست انجام می دهد ادامه خواهد داشت یا خیر). حضور بعدی Moma در DC در Aquaman and the Lost Kingdom خواهد بود که در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، در حالی که Fast X در ۱۹ می ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

بخوانید  تریلر ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.