اعلام زمان برگزاری کنفرانس شزکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۲

شرکت یوبیسافت قبلا تأیید کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال جاری میزبان حالت روگ-لایت Forgotten Saga و اپیزود پایانی داستان آیور خواهد شد. این احتمال وجود دارد که در یوبیسافت فوروارد بعدی تاریخ انتشار این محتویات تازه اعلام شود. جزئیات مربوط‌به آینده‌ی سری بازی‌های Assassin’s Creed در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد؛ بنابراین شاید بتوانیم اطلاعات بیشتری از بازی‌های Assassin’s Creed Rift ،Assassin’s Creed Nexus و Assassin’s Creed Infinity کسب کنیم که از مدت‌ها پیش شایعاتی از آن‌ها به گوش می‌رسد.

شرکت یوبیسافت با برگزاری یک رویداد Ubisoft Forward اطلاعیه‌ها و جزئیات جدیدی از چندین بازی و پروژه‌ی مختلف منتشر خواهد کرد.

البته امکان رونمایی از آثار دیگری نظیر بازی ۲.۵ بعدی Prince of Persia، نسخه‌ی بعدی بازی Ghost Recon و بازی Immortals Fenyx Rising 2 در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو نیز وجود دارد. دراین‌میان بازی Avatar: Frontiers of Pandora را نباید از یاد برد که شایعاتی از عرضه‌ی آن در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) شنیده می‌شود؛ بنابراین نمایش گیم‌پلی این بازی در جریان یوبیسافت فوروارد چندان دور از ذهن نیست.

با اینکه شرکت Ubisoft از نمایش بازی Skull and Bones در یک رویداد مخصوص خبر داد، اما رآس ساعت ۲۳:۳۰ شنبه ۱۹ شهریور یک رویداد Ubisoft Forward برگزار خواهد کرد. این رویداد شامل اخبار و جزئیات جدیدی از «چندین بازی و پروژه» از توسعه‌دهندگان یوبیسافت در سراسر جهان است که در یوتیوب و توییچ پخش می‌شود.

با اینکه سونی و نینتندو در گیمزکام ۲۰۲۲ حضور ندارند، اما شرکت یوبیسافت اخیرا تأیید کرد که در این رویداد شرکت خواهد کرد. یوبیسافت در یک توئیت نوشت: «منتظر اخبار بیشتری باشید». نمایشگاه Gamescom 2022 یک رویداد حضوری و آنلاین خواهد بود که برای برگزاری در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) در نظر گرفته شده است.

بخوانید  انیمیشن ماریو در کمتر از یک ماه یک میلیارد می شود



منبع