کیلیان مورفی احتمالاً در دنباله 28 Days Later بازخواهد گشت


کیلیان مورفی بازیگر 28 Years Later به عنوان تهیه کننده اجرایی بازخواهد گشت و احتمالاً نقش خود را در فیلم 28 Years Later تکرار خواهد کرد.

این چند وقت پیش فاش شد دنباله ای برای 28 Days Later در دست ساخت است که انتظار می رود 28 Years Later نام داشته باشد. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در مورد دنباله 28 Days Later فاش شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که کیلیان مورفی که در قسمت اول بازی کرد، 28 سال بعد به عنوان تهیه کننده اجرایی بازخواهد گشت. همچنین این احتمال وجود دارد که مورفی 28 سال بعد برای ایفای این نقش در این فیلم بازگردد.

مورفی این روزها بیشتر برای بازی در فیلم اوپنهایمر شناخته می شود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد و به احتمال زیاد آن جایزه را نیز خواهد برد. با این حال، مشخص نیست که در صورت بازگشت مورفی در چند قسمت ظاهر می شود و این احتمال وجود دارد که او تنها 28 سال بعد در یکی از سه گانه های احتمالی ظاهر شود. همچنین سونی پیکچرز موفق شد ۲۸ سال بعد حق تولید و پخش فیلم را به دست آورد.

مورفی پس از بیدار شدن از کما در فیلم 28 روز بعد

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب کارگردانی و نویسندگی 28 سال بعد را بر عهده داشتند، 28 سال بعد به کارگردانی و نویسندگی بازگشتند. منابع نزدیک می گویند که این فیلم، 28 سال بعد، می تواند شروع یک سه گانه جدید نیز باشد. بویل قسمت اول را کارگردانی می کند و گارلند فیلمنامه هر سه قسمت را می نویسد. بودجه هر قسمت 75 میلیون دلار تخمین زده شده است. آنها امیدوارند که به ساخت هر سه قسمت چراغ سبز داده شود.

بخوانید  فیلم Super Mario Bros. اکنون برای تماشا در خانه در دسترس است

فیلم 28 Days Later در سال 2002 اکران شد و توانست بیش از 84.6 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. سپس در سال 2007 فیلم 28 هفته بعد اکران شد که دنباله ای بر فیلم اول بود که نتوانست اجرای موفق قسمت اول را تکرار کند. این فیلم از نظر داستانی بیشتر دنباله‌ای مستقل بود و بویل و گارلند فقط به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کردند. در هر صورت مشخص نیست که آیا اتفاقات این فیلم 28 سال بعد بخشی از فیلم خواهد بود یا داستان آن نادیده گرفته می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر