گای ریچی و بازیگران جنتلمن از نتفلیکس معرفی شدند

او املاک وسیع پدرش را به ارث می برد و متوجه می شود که دارای مزرعه بزرگ یونجه و امپراتوری افسانه ای میکی پیرسون است. آیا او همان سربازی است که دنیای اموات بریتانیا را در اختیار می گیرد و کنترل کل عملیات را به دست می گیرد؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen، به عنوان مجری، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول سریال The Gentlemen بازگشته است. فیلمبرداری و تولید سریال The Gentlemen قرار است از دوشنبه هفته جاری در لندن آغاز شود.

بازیگران سریال آقایان

علاوه بر جیمز، وینی جونز با سابقه بازی و همکاری با گای ریچی در فیلم قفل، استوک و دو بشکه سیگار، اسنچ، کایا اسکودلاریو با سابقه بازی در فیلم کرال، جیانکارلو اسپوزیتو با بازیگر تاریخ در سریال Better Call Saul، دنیل اینگز با سابقه بازیگری در سریال I Hate Suzie، جولی ریچاردسون بازیگر سریال The Sandman و Peter Serafinavic بازیگر سریال The Tick از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman ایفای نقش خواهند کرد. سریال آقایان.

نتفلیکس که حق پخش سریال The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی را به دست آورده است، بازیگران این سریال اکشن کمدی را به خدمت گرفته است.

مقاله مرتبط:

تئو جیمز و رز لزلی در همسر مسافر زمان

جونز در نقش جف سیچم که سرپرست املاک است، اسکودلاریو در نقش سوزی گلس که بر تجارت مواد مخدر میکی پیرسون نظارت می کند، اینگز در نقش فردی هالستد، برادر بزرگتر ادی که باید به افراد خطرناک ادای احترام کند، و ریچاردسون در نقش لیدی سابرینا، ادی و مادر فردی در سریال The Gentlemen بازی خواهد کرد. این سریال در 8 قسمت با محوریت ادی هالستد تولید خواهد شد.

بخوانید  تولید فصل 5 Stranger Things شروع شده است، این اولین عکس است

مهر 99 مشخص شد گای ریچی با همکاری مجدد با Miramax سریالی بر اساس فیلم The Gentlemen ساخت و بعدها نتفلیکس حق پخش این سریال را خریداری کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اصلی سریال مستر مشخص شدند. ابتدا، تئو جیمز، بازیگر Divergent، برای بازی در نقش ادی هالستد، شخصیت اصلی سریال، به جنتلمن ها پیوست.