تولید فصل 5 Stranger Things شروع شده است، این اولین عکس است



هر روز نیست که Eleven، Vecna، Hopper و برادران Byers را در یک اتاق می بینید. اما به لطف فصل 5 سریال Stranger Things نتفلیکس که رسما وارد مرحله تولید شد، یک عکس جدید نشان می دهد که بازیگران و خدمه یک بار دیگر برای بازگشت به هاوکینز، ایندیانا گرد هم می آیند.

نتفلیکس منتشر شده در X (که قبلا به عنوان توییتر شناخته می شد) اولین تصویر از Stranger Things 5 ​​با اضافه کردن “این یک کد قرمز است.” مت و راس دافر، خالقان سریال، در کنار میلی بابی براون (Eleven)، جیمی کمپبل بوئر (Vecna، هنری کیل)، دیوید هاربر (جیم هاپر)، چارلی هیتون (جاناتان بایرز) و نوآ اشنپ (ویل بایرز) حضور دارند. سایر بازیگران اصلی نیز مانند وینونا رایدر (جویس بایرز) و فین ولفهارد (مایک ویلر) به تصویر کشیده شده اند.

پیش از این، نویسندگان سریال Stranger Things فصل 5 را به شیوه ای نسبتاً عجیب توصیف کردند. آنها سال گذشته در X پست کردند که “مثل این است که فصل 1 و 4 بچه دار شوند. و سپس به آن نوزاد استروئید تزریق شود.” در ابتدا قرار بود فیلم Stranger Things 5 ​​سال گذشته تولید شود، اما اعتصاب نویسندگان هالیوود فیلمبرداری را تا کنون به تاخیر انداخت.

این آخرین و آخرین فصل سریال Stranger Things خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی در دست نیست، اگرچه برادران دافر تأیید کرده اند که آنچه تاکنون اتفاق افتاده “یک رویا” نبوده است. ظاهراً یک تئوری طرفداران پیش‌بینی می‌کند که داستان کاملاً از یک کمپین Dungeons & Dragons ساخته شده است که توسط پسران سریال بازی می‌شود. اما به گفته سازندگان این درست نیست.

بخوانید  جزئیات گرافیکی چشم نواز در تصاویر جدید بازسازی Resident Evil 4

در حال حاضر یک نمایشنامه مقدماتی Stranger Things به نام The First Shadow وجود دارد که اکنون در لندن روی صحنه است. این اکشن در سال 1959 اتفاق می‌افتد و روی یک هنری کیل جوان متمرکز است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر