تاریخ اکران فیلم جدید این کارگردان همه ساکت در جبهه غربی اعلام شد

Fox Features تاریخ انتشار فیلم Conclave به کارگردانی ادوارد برگر، کارگردان All Quiet on the Western Front را تایید و اعلام کرد.

بر اساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فاکس فیچرز، یکی از زیرمجموعه‌های یونیورسال پیکچرز که از فیلم‌های مستقل حمایت می‌کند، اعلام کرده است که Conclave در تاریخ 1 نوامبر 2024 اکران می‌شود. ادوارد برگر، کارگردان فیلم All Quiet on the Western Front کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، در حالی که پیتر استران. کارگردانی است، نویسنده فیلم های The Goldfinch و The Snowman فیلمنامه آن را نوشته است. Conclave اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رابرت هریس است.

رالف فاینس، استنلی توچی، جان لسگو، ایزابلا روسلینی، لوسیان ماساماتی، برایان اف. آبورن، مراب نینیدس، سرجیو کاستلیتو، گتسیک کومان، کارلوس دیز و توماس لویبل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Conclave حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم داستان کاردینال لاملی را دنبال می کند که وظیفه یافتن و انتخاب جانشین پاپ متوفی را بر عهده دارد. اما او متوجه می شود که پاپ سابق رازی دارد که باید فاش شود.

فیلم فیلم All Quiet on the Western 2022 یکی از آثار معروفی بود که توانست جایزه بافتا بهترین فیلم سال را از آن خود کند و همچنین نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال، بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلم شد. امتیاز اصلی. بهترین طراحی تئاتر برنده اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تد کاچینسکی، بنیادگرای ضد فناوری یا پیامبر ناجی؟