نبردهای هیجان انگیز Wo Long: Fallen Dynasty را در تریلر گیم پلی جدید به نمایش بگذارید

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Koi Tecmo و استودیو Team Ninja تریلر جدیدی از گیم پلی بازی اکشن Wo Long: Fallen Dynasty را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. این ویدیو که توسط IGN Media آپلود شده است، قسمت های مختلف بازی را در منطقه جدیدی به نام Mount Tianzhu در 10 دقیقه نشان می دهد.

تریلر جدید نبردهای هیجان انگیزی را به نمایش می گذارد که بازیکنان می توانند از Wo Long: Fallen Dynasty انتظار داشته باشند. این تریلر همچنین به جنبه های دیگر بازی مانند طراحی صحنه و کاوش در محیط می پردازد. مبارزه فقط در مورد ترکیب‌های سریع نیست، بلکه شامل پیش‌بینی حملات دشمن برای طفره رفتن و مقابله می‌شود.

بازی اکشن Wo Long: Fallen Dynasty در دوران افسانه ای سه پادشاهی تاریخ چین می گذرد و توسط استودیوی پشت سری بازی های Nioh ساخته شده است. این بازی در تاریخ 3 مارس (12 مارس) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

تریلر گیم پلی 10 دقیقه ای بازی اکشن هیجان انگیز Wo Long: Fallen Dynasty نبرد، اکتشاف و بسیاری از سلاح های آن را به نمایش می گذارد.

تریلر گیم پلی The Wo Long: Fallen Dynasty سلاح های مختلف بازی از جمله شمشیر کلاسیک، کمان و حتی چوبی را به نمایش می گذارد. در این بازی، هر سلاح دارای ویژگی ها و ترکیبات حمله منحصر به فرد است.

بخوانید  ارائه 12 ایده هدیه سازمانی (قیمت مناسب + کاربردی) - رونیکس
تحریریه مجله بازی یک گیمر