ارائه 12 ایده هدیه سازمانی (قیمت مناسب + کاربردی) – رونیکس


«رونیکز» در این مقاله به بررسی و ارائه ایده های مختلف در خصوص تهیه کاربردی ترین هدیه سازمانی عید پرداخته است.

بسیاری از سازمان های دولتی و مجتمع های تجاری و اداری خصوصی در حال حاضر انتخاب بهترین هدیه شرکتی برای عید را با مشکل مواجه کرده اند. معمولاً هدایای سازمانی برای عید نوروز یا مناسبت های دیگر به پاس تلاش ویژه کارکنان برای ارتقای مجموعه به آنها داده می شود. به طور کلی، تا جایی که هدیه اداری دارای برچسب قیمت بالاتری باشد و خاص تر به نظر برسد، ممکن است نظرات مثبت بیشتری را به خود جلب کند.

علاوه بر این، کارمندان معمولاً مواردی از این قبیل دارند: به نوع بسته بندی، نحوه دریافت هدیه، سطح کیفیت و البته خاص بودن کالا نگاه می کنند و از نظر ذهنی کالای دریافتی را برای خود درجه ای از اهمیت می دانند.. بر این اساس انواع کارگروه ها در تلاش هستند در تهیه هدایای عید شرکتی به کیفیت و کاربردی بودن مندرجات بسته های اهدایی توجه کنند..

بهترین هدیه شرکتی برای عید

مطمئناً کارفرمایان باهوش به هدایای عیدی سازمانی به گونه ای نگاه می کنند که علاوه بر خاص بودن، کاربردی باشد. علاوه بر این، یک هدیه جذاب و کاربردی علاوه بر کیفیت بالا، باید امکان استفاده مداوم را برای سال ها نیز تضمین کند.. به همین منظور نام برخی از انواع هدایای شرکتی سال نو در لیست زیر قرار داده شده استصبح:

  • ابزار (مجموعه ای زیبا از ابزارهای برقی، شارژی، دستی، پنوماتیک، گاز، روشنایی، ایمنی و سایر ابزارها …)

  • ست لوازم التحریر، سررسید و ادکلن

  • کتاب

  • بسته های آجیل و شکلات

  • تخفیف خرید لباس

  • جک ماشین و سایر تجهیزات کاربردی برای اتومبیل

  • لوازم نظافت

  • کارواش پویا

  • مته-پیچ گوشتی

  • کیف های چرمی

  • کوله پشتی و وسایل ورزشی

  • تبلت.

علاوه بر ایده های ارائه شده، کارفرمایان مطمئناً می توانند صدها انتخاب دیگر را بسته به بودجه و تعداد کارمندان خود انجام دهند.. با این حال، ما به بررسی برخی از موارد فوق ادامه خواهیم داد..

بخوانید  فستیوال فورتنایت فصل 3 کنترل کننده های گیتار، بیلی آیلیش و یکی از بزرگترین گروه های تمام دوران را اضافه می کند.

ابزار؛ کاربردی ترین هدیه سازمان عید

بی شک انواع ابزار یکی از بهترین و کاربردی ترین هدایای سازمانی عید نوروز به شمار می رود; علاوه بر بسته بندی جذاب، کاربردهای متعدد و قدرت عملیاتی بالا، کیفیت بالایی نیز دارند.. به این ترتیب کارمندان می توانند برای سالیان متمادی از این ابزار استفاده کنند و از آنها به عنوان یک هدیه گرانبها و خاص یاد کنند.. بدیهی است که در هنگام خرید این محصولات، رهبران کسب و کار سازمان ها با نگرانی شیرین انتخاب یک یا چند محصول از میان صدها ابزار کاربردی مواجه خواهند شد:

  • ابزارهای برقی

  • تجهیزات جوش و برش

  • ابزار قابل شارژ

  • ابزارهای دستی رونیک

  • سازهای بادی

  • تجهیزات روشنایی

  • ابزار دقیق و اندازه گیری

  • ابزار بنزینی

  • تجهیزات امنیتی

  • لوازم جانبی ابزار

  • ابزارها را جابجا کنید

  • جک ماشین

  • جعبه ابزار و کیف.

لازم به ذکر است که ابزارهای برخی از دسته های فوق تخصصی تر هستند. به عنوان مثال، دادن انواع اره برقی ممکن است هدیه مناسبی نباشد. در عین حال، گروه های کاری اغلب سعی می کنند تجهیزاتی را انتخاب کنند که کاربرد بیشتری داشته باشد و نیازهای روزانه کارکنان خود را برآورده کند.. مجموعه پیچ گوشتی و سری جعبه RH-5452 رونیکس یکی از این محصولات است که می توان آن را به عنوان هدیه سازمانی برای عید نوروز تقدیم کرد. این مجموعه شامل 48 این یک قطعه کاربردی خواهد بود که از یک طرف بسیار مفید و از طرف دیگر از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.. در این مجموعه کاربران انواع آچار، جعبه و پیچ گوشتی 2 تحت تعقیب قرار دادن 4 سو، ستاره 6 کلیدهای گوشه و مربع خواهد داشت.

مدل نقطه ای شارژی RH-4255 رونیکس همچنین یک هدیه سازمانی جالب و ارزشمند برای همه کارمندان اعم از زن و مرد محسوب می شود. مانند استفاده 2 باتری لیتیومی 3.7 ولت با ظرفیت 3600 میلی آمپری، از این تجهیزات نورپردازی می توان در کمپین ها، مسافرت ها، در صورت خرابی خودرو در شب و حتی به عنوان پاوربانک تلفن استفاده کرد.. مدل نقطه ای شارژی RH-4255 Runic، همچنین داشتن یک پورت یو اس بیآنها به راحتی از بدن خود مراقبت می کنند.

بخوانید  کلیپی از فصل دوم سریال انیمیشن "چه می شد" ماجراجویی نبیولا را نشان می دهد

ست خودکار، سررسید و ادکلن

این گونه ست ها از متداول ترین هدایای سازمانی نوروزی محسوب می شوند.. اما با توجه به عمر کوتاه این قطعات و فراوانی این وسایل در هر خانه ای، ممکن است سازمان ها دادن آنها را به عنوان یک هدیه ماندگار در نظر نگیرند.. بسته های آجیل و شکلات نیز هدایای متداول شرکت ها به کارمندانشان است..

کتاب؛ ارزان ترین هدیه سازمان عید

افراد در هر سازمان ممکن است به ژانرهای مختلف تاریخی، مذهبی، داستانی، شعر و غیره علاقه مند باشند. علاقه مند بودن؛ بنابراین ارائه کتاب به کارکنان همیشه با چالش های زیادی همراه است.. برخی از افراد حتی ممکن است هرگز کتاب مورد نظر را نخوانند; با این حال، هدیه دادن کتاب می تواند از دو جهت برای مجموعه های هنری مناسب باشد. اولاً ارزان هستند و ثانیاً برای مردان و زنان مناسب هستند..

جک هیدرولیک فندکی و مینی کمپرسور

امروزه تقریبا اکثر کارمندان، اعم از زن و مرد، در یک سازمان صاحب یک یا چند وسیله نقلیه هستند.. در نتیجه لوازم جانبی کاربردی برای خودروها یک هدیه شرکتی جذاب برای عید محسوب می شود.. جک هیدرولیک چند منظوره مدل رونیکس RH-4990بی شک یکی از خاص ترین هدایای سازمانی عید نوروز محسوب می شود.. به لطف سیلندرهای قدرتمند و باکیفیت این محصولات رونیکس، هوای فشرده می شود 150 پوند در هر اینچ مربع آنها امکان بلند کردن اجسام مختلف تا وزن را تولید می کنند 5000 کیلوگرم وجود دارد؛ در ضمن با اتصال این تجهیزات به فندک خودرو، چراغ قوه سیلندر هیدرولیک فندکی رونیکس روشن می شود و حتی می توانید لاستیک های کم باد خودرو خود را باد کنید..

فندک مینی کمپرسور دیجیتال سه کاره رونیکس RH-4260 به علاوه، این یک هدیه شرکتی فوق العاده مفید خواهد بود.. با توجه به توانایی این محصولات در تولید باد با فشار 160 پوند در هر اینچ مربعمینی کمپرسورهای رونیکس علاوه بر تنظیم فشار لاستیک خودرو، می توانند از تجهیزات دیگری مانند: تشک بادی، توپ و غیره نیز می زند. این محصولات دارای چراغ قوه نیز می باشند.

بخوانید  نسخه بهبود یافته Balder's Gate 1 و 2 احتمالاً بعداً به بازی خواهد آمد

خرید لوازم مراقبت برای هدایای عید شرکتی

انواع لوازم اصلاح: تیغ، ست های کامل اصلاح و نوع دیگری از هدایای سازمانی برای سال نو محسوب می شوند; اما هنوز مشکل جدی در اعطای آنها وجود دارد. بنابراین چنین لوازم جانبی برای هدیه دادن به زنان شاغل در یک سازمان اصلا مناسب به نظر نمی رسد.. همچنین شایان ذکر است که اکثر افراد قبلاً ماشین اصلاح مورد علاقه خود را خریداری کرده اند و ممکن است هدیه سازمان چندان کاربردی نباشد و مورد استفاده قرار نگیرد.!

مته-پیچ گوشتی شارژی; هدیه سازمانی خاص و پرکاربرد

دریل-پیچ گوشتی شارژی یکی دیگر از هدایای جذاب در لیست هدایای سازماندهی سال نو خواهد بود که هدیه ای مناسب و جذاب برای تمامی خانواده ها محسوب می شود. تجهیزات درایور شارژی رونیکس مدل 8620 از یک موتور قدرتمند بهره می برد و می توان از آن برای انجام انواع کارهای متداول در اطراف منزل مانند: پیچ کاری، سوراخ کردن دیوارها و اجسام و … استفاده کرد. علاوه بر این، به لطف کیفیت بالای این تجهیزات، می توانید سال ها بدون دغدغه از این هدیه سازمانی جذاب و کاربردی استفاده کنید.

کاربردی ترین هدیه را به کارمندان خود بدهید

ارائه هدایای سازمانی باکیفیت، کاربردی و ارزشمند به کارکنان قطعا می تواند وفاداری کارکنان را به گروه کاری افزایش داده و احساس ارائه خدمات استخدامی قدرتمندتر را تقویت کند. بنابراین، بسیاری از سازمان ها همیشه محصولات غیر کاربردی را انتخاب می کنند تا هدیه سازمانی مناسبی را برای دادن به کارکنان خود انتخاب کنند. در این مقاله سعی کرده ایم کاربردی ترین ایده هدیه سازمانی را به شما ارائه دهیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر