کلیپی از فصل دوم سریال انیمیشن “چه می شد” ماجراجویی نبیولا را نشان می دهد


کلیپ جدیدی از فصل دوم سریال انیمیشن «چه می شد» منتشر شد که جدول زمانی متفاوتی را نشان می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که کلیپ جدیدی از مجموعه انیمیشن «چه می شد» منتشر شده است. این ویدئو جدول زمانی متفاوتی را نشان می دهد. جایی که نبیولا به سپاه نوا پیوست و با هاوارد اردک با بازی ست گرین آشنا شد. این کلیپ را می توانید در کانال IGN Media YouTube مشاهده کنید.

در خلاصه داستان فصل دوم؟…چه می شود اگر می خوانیم: “بیننده ماجراجویی خود را به عنوان یک راهنما در چند جهان بی نهایت ادامه می دهد و چهره های آشنا و کاملاً جدیدی را وارد دنیای سینمایی مارول می کند. این مجموعه گلچین، با صداپیشگی خارق‌العاده، پرسش‌ها، بازبینی و دگرگونی رویدادهای شناخته شده از دنیای مارول.

برایان اندرو او سرپرست انیمیشن What If و آه تو. سی برادلی مانند نویسنده آن کار می کند. در حالی که فصل اول وقایع Infinity Saga را پوشش می دهد، انتظار می رود فصل دوم داستان ها و شخصیت های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به نمایش بگذارد. این سری از ناظران با دوبله جفری رایت نیز معرفی شده است

پخش فصل دوم انیمیشن What If از امروز در تاریخ 1 دسامبر 1402 (22 دسامبر 2023) آغاز می شود و تا 9 دسامبر 1402 (30 دسامبر 2023) هر روز یک قسمت از این سریال ارائه می شود. به طرفداران شبکه دیزنی پلاس.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال ساخت بازی Iron Man توسط استودیوی سازنده ریمیک Dead Space