بازی جیمز باند استانداردهای انیمیشن را توسعه می دهد


انیماتور ارشد IO Interactive مدعی شده است که انیمیشن های گیم پلی بازی جدید جیمز باند غیر قابل تعویض خواهند بود.

به نظر می رسد که بازی جدید جیمز باند یا پروژه 007 محدودیت های انیمیشن را در بازی های ویدیویی جابجا کند. جیمز باند پس از 50 سال هنوز طرفداران زیادی دارد. این شخصیت با ساخت 25 فیلم و حضور در صنایع مختلف از جمله ادبیات و بازی های ویدیویی جایگاهی برای خود در قلب طرفداران باز کرده است.

علاوه بر فیلم های اکشن زیبا، بازی های خوبی مانند Goldeneye و 007 Nightfire بر اساس جیمز باند نیز وجود دارد که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. البته نزدیک به یک دهه از ساخت بازی جدیدی از این شخصیت می گذرد و نسل هشتم صنعت بازی های ویدیویی بدون هیچ اثری از جیمز باند سپری شده است.

تسهیل گر ارشد IO تعاملی گفته می شود که بازی جیمز باند مرزهای انیمیشن را جابجا می کند

استودیوی IO Interactive، سازنده سری بازی‌های Hitman، بیش از سه سال پیش اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی جدید جیمز باند است. هنوز جزئیات زیادی در مورد پروژه 007 وجود ندارد، اما ظاهرا این پروژه یک داستان اصلی خواهد داشت و یک جیمز باند جدید را به نمایش می گذارد. آخرین آگهی استخدام IO Interactive نشان می دهد که این استودیو در حال برنامه ریزی چیزهای باورنکردنی است.

جاشوا اندرو گلیوز، انیماتور ارشد گیم پلی IO Interactive در پیام استخدام استودیو اشاره کرد که می خواهد “انیمیشن گیم پلی را به مرزی برساند که قبلاً هیچ کس ندیده است.” هنوز مشخص نیست که این گفته چه معنایی دارد، اما در هر صورت می توان انتظار کار سوم شخص جذابی از آنها داشت.

بخوانید  تریلر گیم پلی شخصیت دکتر استرنج در بازی Marvel’s Midnight Suns

جیمز باند بازی هایی را با دوربین اول و سوم شخص انجام داده است، اما بر اساس سابقه کاری IO Interactive، بعید است که دوربینی غیر از سوم شخص برای پروژه 007 انتخاب شود. جاشوا اندرو گلیوز اشاره کرد که آنها روی انیمیشن باند کار خواهند کرد. و اگرچه بازی های تیراندازی اول شخص به انیمیشن عناصری مانند دست نیز نیاز دارند، اما نظرات اخیر در مورد ارائه انیمیشن های Smoother برای یک بازی اکشن سوم شخص منطقی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر