رقابت راننده‌ای هیجان‌انگیز در اولین تریلر فیلم Gran Turismo سونی

چند لحظه پیش نیل بلومکمپ از پایان فیلمبرداری Gran Turismo در بوداپست خبر داد و اکنون در اخبار سینما و تلویزیون متوجه می شویم که Sony Pictures اولین تریلر این اقتباس سینمایی را در جریان نمایشگاه THOSE با رسانه ها و مردم به اشتراک گذاشته است. این فیلم بر اساس مسابقه آکادمی GT که بین سال‌های 2008 و 2016 توسط نیسان و سونی برگزار شد، ساخته شده است که برندگان را در برنامه توسعه راننده نیسان قرار می‌دهد.

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 (District 9) در کنترل فیلم Gran Turismo و جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بیلیننویسنده شاه ریچارد فیلمنامه را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است. این فیلم ماجراهای یک بازیکن سطح بالای Gran Turismo را دنبال می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای را دارد.

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Gran Turismo به کارگردانی نیل بلومکمپ را در نمایشگاه CES به اشتراک گذاشت.

دیوید هاربآر بازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) آرچی مدکویبازیگر سریال See ارلاندو بلوممجری که در پادشاهی بهشت ​​ظاهر می شود دارن بارنتمجری که در Love Hard ظاهر می شود جرالدین استل هالیولمجری حاضر در Crank: High Voltage (Crank: High Voltage) جاش استرادوسکیبازیگر سریال چرخ زمان دانیل پویگبازیگر سریال نائومی جیمن هانسوبازیگر الماس خونی و توماس کرچمنمجری که در کینگ کنگ (کینگ کنگ) ظاهر می شود در Gran Turismo بازی می کند.

دانلود از آپارات

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط Sony Pictures و PlayStation Productions تولید شده است اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد و دانا برونته آنها به عنوان تولید کننده آن عمل می کنند. فیلم Gran Turismo قرار است در 11 آگوست 2023 (20 اوت 1402) اکران شود. استودیوی دیجیتال Polyphony به تازگی بیست و پنجمین سالگرد بازی Gran Turismo را جشن گرفت و اعلام کرد که مجموع فروش بازی های این سری از 90 میلیون نسخه عبور کرده است.

بخوانید  Nintendo Direct: Partner Showcase برای این هفته معرفی شد