ناشر GTA 6 5 درصد از کارمندان خود را اخراج می کند

Tic-Toe Interactive، شرکت مادر Rockstar Games، تصمیم گرفته است 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند و برخی از پروژه ها را لغو کند تا هزینه ها را کاهش دهد.

موجی از اخراج های گسترده در صنعت بازی های ویدیویی در سال 2024 باعث شد شرکت هایی مانند مایکروسافت، الکترونیک آرتز، سونی، ریوت گیمز، سگا و بسیاری از توسعه دهندگان دیگر تعداد زیادی کارمند را اخراج کنند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Take-Two Interactive نیز به مجموعه آنها اضافه شده است.

بلومبرگ گزارش داد، شرکت مادر Rockstar Games، Tic-Toe Interactive، قصد دارد پنج درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. به منظور کاهش هزینه ها، شرکت در حال کوچک سازی است که منجر به لغو تعدادی از بازی های در حال توسعه می شود. Take-Two Interactive انتظار دارد حدود 200 میلیون دلار درآمد داشته باشد که تقریباً 140 میلیون دلار آن از لغو اعلام نشده پروژه تأمین می شود.

Tic-Toe Interactive شرکت مادر تعدادی از توسعه دهندگان برجسته در صنعت بازی های ویدیویی، از جمله Rockstar Games، 2K، Private Division و Zynga است. شرکت‌ها و استودیوهای Tik-Too در حال حاضر روی برخی از برجسته‌ترین بازی‌ها مانند Grand Theft Auto 6، قسمت بعدی Borderlands و Judas کار می‌کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سازندگان در تریلر بازی Minecraft Legends، مسیر هنری و خطوط پیگلاین را توضیح می‌دهند