معرفی سیستم پارکور جادویی در تریلر جدید بازی Forspoken

مهارت پارکور سوم Shimmy است که فری را قادر می‌سازد با فشار دادن دکمه مخصوص در زمان مناسب، هنگام پرش از سطوح مختلف به حرکت خود شتاب بدهد. مهارت بعدی Scale نام دارد و فری با استفاده از آن پلتفرم‌های فانتومی را ایجاد می‌کند تا بتواند خود را به سمت بالا پرتاب کند. در همین حین مهارت Soar به فری اجازه می‌دهد تا هنگام اوج گرفتن تا ارتفاع بالاتری به هوا بپرد.

در ادامه نوبت به مهارت Zip می‌رسد که به مانند یک قلاب جادویی عمل می‌کند و فری می‌تواند با استفاده از آن خود را از فاصله‌ دور به سمت سطوح مختلف بکشد.

لومینوس پروداکشنز مهارت دیگر در سیستم پارکور را Float نامیده است و همان‌طور که از نامش مشخص می‌شود، به فری اجازه می‌دهد در نیروی گرانش تغییر ایجاد کند و فرودی نرم‌تر روی زمین داشته باشد. درنهایت مهارت Glide به مانند یک اسکی است تا فری با کمک آن روی سطح آب حرکت کند.

بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ پلی استیشن 5 عرضه شود.

دانلود ویدیو در آپارات

اسکوئر انیکس در تریلر جدید بازی Forspoken، مهارت‌های جادویی پارکور Frey را نشان داده است.

مهارت بعدی Rush است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بعد از دیدن جلوه‌های راهنمای بصری خاص و مطابق با سرعت زدن دکمه‌ها، سرعت خود را برای عبور از موانع افزایش دهند.

اسیر شدن Frey توسط نگهبانان در بازی Forspoken

شرکت اسکوئر انیکس تاکنون نمایش‌های گوناگونی را از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Forspoken پخش کرده که بازخوردهای متفاوتی را از بازیکنان گرفته‌اند. بااین‌حال یکی از جنبه‌های گیم‌پلی Forspoken که تاکنون مورد تحسین زیادی قرار گرفته، مربوط‌به سیستم پارکور سریع و مبتنی بر جادوی آن است. در همین راستا شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را با محوریت نمایش مهارت‌های جادویی Frey که هنگام پارکور از آن‌ها استفاده می‌کند، پخش کرد. در ادامه جزئیات بیشتری از نحوه‌ی عملکرد این سیستم پیمایش در بلاگ رسمی پلی استیشن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

بخوانید  نمایش مبارزات بسته الحاقی داستانی Resident Evil Village در تریلر گیم پلی

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Forspoken را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

در تریلر جدید Forspoken، استودیو لومینوس پروداکنشز به‌عنوان سازنده به شرح مفصل ۸ توانایی اصلی جادویی برای استفاده در سیستم پارکور پرداخته است. اولین مهارت Flow نام دارد که به‌عنوان قلب تپنده‌ی سیستم پارکور بازی توصیف می‌شود. این قابلیت با نگه داشتن دکمه دویدن و مصرف نوار استقامت شروع می‌شود و به فری اجازه می‌دهد تا هنگام پیمایش سریع محیط به‌صورت خودکار از روی موانع کوچک عبور کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر