عبور تعداد بازیکنان Assassin’s Creed Valhalla از ۲۰ میلیون

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Assassin’s Creed Valhalla به رکورد جدیدی در زمینه‌ی تعداد بازیکن دست یافته است.

تاکنون به‌روزرسانی‌های زیادی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شده است و اخیرا شاهد عرضه‌ی آپدیت Tombs of the Fallen بودیم. محتوای اضافی دیگری با نام The Last Chapter نیز برای انتشار در اواخر سال جاری در نظر گرفته شده است که به داستان Eivor پایان می‌دهد. این بازی در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است.



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Assassin’s Creed Valhalla استودیو Ubisoft Montreal از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۰ تا امروز بیش از ۲۰ میلیون بازیکن داشته است. این آمار نشان‌دهنده‌ی میزان فروش اساسینز کرید والهالا نیست؛ به‌خصوص که این بازی بارها به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. بااین‌حال بر کسی پوشیده نیست که این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز موفقیت‌های زیادی را برای یوبیسافت به ارمغان آورد.

میزان فروش بازی Assassin’s Creed Valhalla در نخستین هفته‌ی انتشار بیش از سایر نسخه‌های مجموعه در یک بازه‌ی زمانی مشابه بود. شرکت یوبیسافت در گزارش مالی سال ۲۰۲۲-۲۰۲۱ اعلام کرد که این بازی بیش از ۳۰۰ میلیون یورو درآمد خالص داشته است. اساسینز کرید والهالا از زمان عرضه میزبان دو بسته‌ی گسترش‌دهنده کوچک پولی با نام‌های Wrath of the Druids و The Siege of Paris و بسته الحاقی عظیم Dawn of Ragnarok بود.