نمایش مبارزات بسته الحاقی داستانی Resident Evil Village در تریلر گیم پلی

ماه آینده بازی Resident Evil Village میزبان بسته گسترش‌دهنده Winter خواهد بود که محتویات جدیدی نظیر حالت سوم-شخص برای تجربه‌ی بازی اصلی، مراحل و کاراکترهای تازه برای بخش Mercenaries و بسته الحاقی داستانی Shadows of Rose را در دسترس قرار می‌دهد. در جریان پخش زنده کپکام در نمایشگاه TGS 2022 ویدیوهای جدیدی از این بسته‌ی الحاقی پخش شد و اکنون یک تریلر گیم‌پلی از آن توسط رسانه‌ی IGN ارائه شده است.

تریلر گیم‌پلی تازه در طول ۷ دقیقه به نمایش بخش‌های زیادی از بسته‌ی الحاقی Shadows of Rose بازی Resident Evil Village می‌پردازد. این بسته‌ی الحاقی که کاملا با زاویه‌ی دوربین سوم-شخص تجربه می‌شود و بازیکن را به ۱۶ سال پس از وقایع بازی اصلی می‌برد که باید کنترل دختر ایتن را برای ورود به ذهن Megamycete در دست بگیرد؛ جایی‌که رُز با دشمنان جدیدی روبه‌رو می‌شود و باید از توانایی‌های خاص خود برای غلبه بر آن‌ها استفاده کند.

یک تریلر گیم‌پلی ۷ دقیقه‌ای از بسته‌ی الحاقی داستانی Shadows of Rose بازی Resident Evil Village برای نمایش مبارزات و دشمنان پخش شد.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Winters بازی Resident Evil Village در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. شرکت کپکام ماه آینده یک شوکیس رزیدنت ایول برگزار می‌کند و جزئیات جدیدی از این بسته‌ی الحاقی و نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 را در اختیار طرفدارها قرار خواهد داد.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

بخوانید  Elden Ring Mod مناطق شروع جدیدی را بر اساس کلاس شما اضافه می کند