محبوبیت باورنکردنی بازی های Age of Empires همچنان ادامه دارد

سری بازی های استراتژی Age of Empires به رکورد جدیدی در تعداد بازیکن دست یافته است.

بر کسی پوشیده نیست که Age of Empires یکی از موفق ترین سری های بازی در جهان است. و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که سری Age of Empire از نظر تعداد بازیکن به رکورد جدیدی رسیده است. آخرین پخش زنده این سری تایید کرد که بازی های Age of Rulers بیش از 50 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارند.

سری Age of Empires از زمان عرضه خود به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافته است و محبوبیت این سری محبوب مایکروسافت همچنان ادامه دارد. تعداد کاربران این گروه بیش از 50 میلیون نشان می دهد که Age of Empire همچنان طرفداران زیادی دارد و جزو بهترین آثار استراتژیک است.

این مجموعه برای اولین بار با انتشار بازی Age of Empire 2 Definitive Edition در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفت. انتشار این سری برای پلتفرم های بیشتر باعث افزایش محبوبیت Age of Empires شد که منجر به این نقطه عطف در تعداد بازیکنان شد. Age of Empires 4 اخیراً به شکلی غیرمنتظره به ایکس باکس راه پیدا کرده است.

توسعه دهندگان در حال بررسی گسترش مجموعه با انتشار Age of Mythology: Retold هستند. این اثر که از سال 2024 در زمانی نامعلوم در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می گیرد، اکنون می توانید به لیست علاقه مندی های Steam شما اضافه شود. در جریان پخش زنده اخیر، تریلر جدیدی از Age of Empires Mobile نیز منتشر شد.

با توجه به اینکه چندین بسته الحاقی برای بازی های Age of Empires در دست توسعه وجود دارد، می توان انتظار داشت که تعداد بازیکنان این سری در آینده بیش از پیش افزایش یابد. بازی های Age of Empires به مناسبت رسیدن بازی به 50 میلیون بازیکن اکنون با تخفیف در استیم به فروش می رسند که فرصت خوبی برای ورود کاربران جدید به گروه است.

بخوانید  مدت زمان رویداد جدید Xbox فاش شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر