سری ایکس باکس ارزان تر

یکی از منابع آگاه مدعی شده است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه ارزان تر و تمام دیجیتالی سری Xbox است.

اگرچه سونی اخیرا کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را عرضه کرده است، اما مایکروسافت هنوز مدلی به روز برای کنسول های نسل نهم ایکس باکس خود معرفی نکرده است. سال گذشته کمپانی ردموندی مدل جدید 1 ترابایتی Xbox Series S را منتشر کرد و اکنون گزارش جدیدی در مورد انتشار نسخه کاملا دیجیتالی Xbox Series منتشر شده است.

یک افشاگر معروف ادعا کرده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک سری Xbox تمام دیجیتال است عرضه این کنسول در کنار بازاریابی مناسب می تواند فروش کنسول های ایکس باکس را دوباره افزایش دهد. همانطور که توسط eXtas1s در eXputer Media گزارش شده است، کنسول بعدی Xbox چندان دور نیست.

این یک تغییر مورد انتظار برای سری Xbox خواهد بود مایکروسافت به وضوح می خواهد با حذف درایو دیسک این کنسول، هزینه های تولید را کاهش دهد.

این خودی می گوید کنسول جدید هیت سینک های بهبود یافته ای دارد و از کارت Nexus ارتقا یافته استفاده می کند. این کنسول احتمالا ارزان تر از مدل فعلی خواهد بود. اگرچه قیمت تمام دیجیتال سری Xbox بدیهی است فضای ذخیره سازی ترابایتی این کنسول در مدل دیجیتال تغییری نخواهد کرد.

افشاکننده ادعا کرد که این کنسول بین ژوئن و جولای راه اندازی خواهد شد. در صورت صحت این شایعه، مایکروسافت در آینده نزدیک از این کنسول رونمایی خواهد کرد. این خودی می گوید که عکس هایی از سری Xbox سفید را دیده است او همچنین تاریخ دقیق انتشار Hellblade 2 را فاش کرد.

بخوانید  غرفه رایتل در نمایشگاه کار

تحریریه مجله بازی یک گیمر