مایکل سرا توضیح می دهد که چرا بعد از Superbad و Juno تقریباً بازیگری را کنار گذاشت



بازیگر مایکل سرا فاش کرد که پس از اینکه به لطف نقش‌هایش در فیلم‌های جونو و سوپرباد به سرعت تبدیل به یک سلبریتی نوجوان شد، فکر می‌کرد که آیا باید به بازیگری ادامه دهد یا خیر.

او گفت روزنامه گاردین شهرت سریعی که او پس از این فیلم ها به دست آورد “به نوعی بسیار زیاد” بود. او گفت که نمی‌دانست چگونه با راه رفتن در خیابان از ترس اینکه مردم در اطراف او چگونه رفتار کنند، رفتار کند. “شهرت شما را در پوست خود بسیار ناراحت می کند، و شما را پارانوئید و عجیب می کند. چیزهای خوب زیادی در مورد آن وجود داشت، و من با افراد شگفت انگیز زیادی آشنا شدم، اما انرژی های بد زیادی نیز وجود دارد، کسانی که من نبودم. مجهز به کنترل، “او گفت.

سرا گفت که افراد مستی که او را می‌شناختند، محیطی «سمی» با اعمال خود در اطراف او ایجاد کردند. فضای فیزیکی.» “من نمی دانستم چگونه با احترام مرزهایم را تعیین کنم.”

آنقدر روی او تأثیر گذاشت که به فکر رها کردن از مشاغلی بود که می‌دانست او را بیش از پیش مشهور می‌کند. به عنوان مثال، او در همین زمان نقش مجری در برنامه زنده شنبه شب را رد کرد. سرا گفت که او “در یک بحران کمی قرار دارد.”

همه چیز به جایی رسید که سرا گفت: “من واقعاً نمی دانستم که آیا قرار است به بازیگری ادامه دهم یا نه.”

اما سرا دست از بازیگری برنداشت. او در سال 2010 در فیلم اسکات پیلگریم علیه جهان به کارگردانی ادگار رایت بازی کرد و ادامه داد. به گروه مستر آسمانی بپیوندید و به طرق دیگر به عنوان بخشی از فرآیند تلاش برای کشف آنچه او فراتر از بازی در فیلم‌هایی که او را «بزرگ‌تر و بزرگ‌تر» می‌کند، منشعب می‌شود.

بخوانید  رونمایی از Project Q توسط سونی; کنسول قابل حمل استریم محور

سرا در مرحله بعدی در باربی که در 21 جولای اکران می شود، نمایش داده می شود. او همچنین کارگردانی سریال تلویزیونی Command Z به کارگردانی استیون سودربرگ را بر عهده دارد که اکنون منتشر شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر