آیا برنامه های بانکی آینده را می شناسید؟ با کارت و کلید و بانک


«سیباپچه» در این مقاله به ارائه اپلیکیشن های بانک آینده می پردازد و از کارکردهای مختلف آنها می گوید.

گسترش دسترسی به اینترنت و تلفن های همراه هوشمند و همچنین ادغام این دو فناوری با یکدیگر، تصویری جدید و مدرن از دنیای امروز ما ایجاد کرده است، به گونه ای که فناوری اطلاعات به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. و زندگی روزمره این ابزارهای مدرن و فناوری‌های جدید که وارد سبک زندگی ما شده‌اند، تغییرات عظیمی را ایجاد کرده‌اند که پیش از این حتی تصور آن غیرممکن بود. یکی از بزرگترین تغییرات در شیوه زندگی ما، استفاده گسترده از بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل بانک است.

با نفوذ اینترنت در میان کاربران و فرصت‌های بی‌پایان خدمات دیجیتال، بانک‌ها به‌عنوان سازمان‌هایی که گسترده‌ترین خدمات پایه را ارائه می‌کنند، به سرعت در صدد ارائه خدمات بانکداری الکترونیک برآمدند و زیرساخت‌های مدرن را در این زمینه توسعه دادند.

بانک آینده یکی از بانک های خصوصی کشور است که از همان ابتدا و با انتخاب نام “آیندهتلاش های خود را بر ارائه خدمات مبتنی بر زیرساخت دیجیتال و مدرن متمرکز کرده است. این رویکرد بانک آینده در تنوع محصولات فناوری محور و همچنین در اهداف و چشم انداز آن به وضوح قابل مشاهده است. در راستای گسترش بانکداری مجازی، تمام تمرکز خود را بر خدمات اختصاصی بانکی در چارچوب آخرین پیشرفت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات گذاشته و محصولات مختلفی را برای رفاه حال کاربران خود توسعه داده است.

خدمات الکترونیکی بانک آینده شامل سامانه می باشد بانک، سیستم کارت اعتباری موبایل آینده و سیستم کلید بانک آینده برخی از آنها وجود دارد که در ادامه این مقاله به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت.

آبانک چیست؟

یک اپلیکیشن بانکی بانک دیجیتالی که امکان استفاده از تمامی خدمات را فراهم می کند بانک آینده ارائه شده به روش یکپارچه از یک برنامه تلفن همراه. یک برنامه بانکی را می توان همراه بانک آینده دانست.

در حال حاضر خدمات بانک آینده مانند افتتاح حساب آنلاین و دریافت کارت، انتقال وجه از سپرده ها و کارت های بانکی، دریافت تسهیلات بانکی، پرداخت قبوض، سیم کارت و شارژ اینترنتی، تایید و پیچک، ایران کارت و … می باشد. ، توسط آبانک ارائه می شود و خدمات بیشتری در آن ارائه می شود که در آینده نزدیک اضافه خواهد شد. آبانک انتخاب مشتریان آینده بانکی است زیرا دیگر نگران امنیت حساب بانکی خود نیستند، خدمات بانکی مورد نیاز خود را در آنجا سفارشی می کنند و با استفاده از یک اپلیکیشن از چندین سرویس بدون هیچ پیچیدگی، به راحتی و به سرعت استفاده می کنند.

بخوانید  نیل دراکمن جایزه افسانه را از جوایز بازی نیویورک می‌گیرد

دانلود آبانک برای آیفون از طریق فروشگاه های اپلیکیشن ایرانی و برای اندروید از طریق درگاه بانک آینده امکان پذیر است.

همراه کارت آینده چیست؟

سیستم کارت متحرک نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیت های پرداخت بانکی (انتقال کارت به کارت، شارژ و خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت خیریه و خرید آنلاین) تنها با رمز دوم کارت بانکی خود می توانید با استفاده از تمامی کارت های اعضای شبکه شتاب، بدون انجام فعالیت های مالی، با کارت خود انجام دهید.

همراه با کارت آیفون و اندروید علاوه بر پشتیبانی از گوشی های هوشمند و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید و IOS، بر روی ساعت های هوشمند نیز قابل استفاده است.

با نقشه وی از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه پرداخت های بانکی آغاز کرد.

  • تمام تراکنش های مشتری در یک محیط امن SSL انجام می شود.
  • تمامی درخواست‌ها و پاسخ‌ها علاوه بر استفاده از پروتکل امن SSL، برای هر کلاینت به‌صورت جداگانه و با یک کلید ویژه برای هر کلاینت رمزگذاری می‌شوند.
  • کلیه اطلاعات مشتریان برای بانک محفوظ است.
  • هیچ اطلاعاتی مانند کد کارت، کد سپرده و اطلاعات حساس مشتری روی دستگاه ذخیره نمی شود

در اینجا به مهمترین ویژگی های کارت می پردازیم:

انتقال پول از کارت به کارت

امکان انتقال وجه کارت به کارت از 13 کارت بانکی (آینده، ملی، خزوارسی، انصار، پست بانک، پایتخت، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، پارسیان و حکمت) به کارت تمام شتاب ها وجود دارد. اعضای بانک ها

موجودی کارت

پس از ثبت نام کارت بانکی و انتخاب آن از منوی بالا، می توانید با وارد کردن کد کارت دوم، موجودی کارت را مشاهده کنید.

بخوانید  چگونه Resident Evil 4 ذخیره شد Resident Evil چگونه ذخیره شد

یک کارت با فناوری اضافه کنید سنگ

با قرار دادن کارت بانکی در مقابل دوربین موبایل یا تبلت، اطلاعات کارت را به صورت خودکار به کارت منتقل کنید.

پشتیبانی از ساعت هوشمند

از این کارت می توان در ساعت های هوشمند اندروید و اپل نیز استفاده کرد. می توانید کارت های خود را با کارت ساعت هوشمند مشاهده کرده و موجودی آنها را دریافت کنید.

فرآیند خرید و پرداخت

با کارت به عنوان درگاه پرداخت، امکان پرداخت مبلغ خرید در فروشگاه های آنلاین و موبایلی وجود دارد.

مدیریت دستگاه های فعال

شما می توانید کارت موبایل خود را روی چندین دستگاه مختلف با یک شماره موبایل نصب کنید و تمامی اطلاعات شما در این دستگاه ها موجود است.

بانک کلیدی آینده چیست؟

کلید بانک آینده یک سیستم بانکداری آنلاین و همراه است که برای پاسخگویی به نیازهای مدیریت امور بانکی و مالی مشتریان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ طراحی و ارائه شده است. با استفاده از کلید می توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در کسب و کار خود را به صورت الکترونیکی و ایمن انجام دهید. بخش مدیریت کلید به مشتریان و صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا دسترسی خاص و دلخواه خود را به حساب های بانکی خود به سایر افراد یا نقش های درون شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا کنندگان، مدیران اجرایی و غیره) بر اساس نیاز خود بدهند. کسب و کار. با مجهز شدن به کلید، نفر دوم (مانند حسابدار رسمی شرکت) دستور پرداخت را ثبت و در صورت لزوم ترتیب امضاء کنندگان را مشخص می کند. دارنده یا امضاکنندگان مجاز حساب مشتری یا شرکت در هر کجا که باشند بلافاصله دستور پرداخت را در تلفن همراه خود مشاهده می کنند و به سادگی اثر انگشت خود را اسکن می کنند تا در عرض چند ثانیه آن را امضا کنند و تراکنش پرداخت انجام می شود.

بخوانید  فناوری RTX Video HDR انویدیا ویدیوهای SDR را به HDR تبدیل می کند

فهرست خدمات کلیدی برنامه

دسترسی آسان و یکپارچه به سایر ابزارهای تلفن همراه و بانکداری آنلاین آینده

  • وب سایت بانک آینده
  • سیستم موبایل بانک
  • سیستم شمارنده
  • سیستم رمز یکبار مصرف
  • آدرس شعب بانک
  • فاکتور الکترونیکی
  • سیستم فانوس

توانایی انجام عملیات بانکی زیر

  • مشاوره و دریافت فاکتور
  • انتقال وجه بین حساب ها، بین بانکی (پایا، ساتنا)
  • حساب پیش فرض را برای شماره موبایل تنظیم کنید
  • دریافت لیست اکانت با شماره شبا بر اساس پروفایل سجلی
  • با چک های ماهیگیر آشنا شوید

بدون مراجعه به نمایندگی، مشتری بانک آینده شوید!

تمامی هموطنان می توانند از سامانه کلید احراز هویت شده استفاده کرده و بدون مراجعه به شعبه مشتری بانک آینده شوند تا از خدمات بانک آینده استفاده کنند. هر یک از کاربران می توانند حساب شخصی و تک امضایی خود را در KeyLead فعال کرده و از این طریق وجوه داخلی یا بین بانکی خود را انتقال دهند.

اگر گوشی شما دارای سیستم عامل اندروید است، نصب نسخه اندروید اپلیکیشن های بانک آیده کار سختی نیست. اما دارندگان آیفون برای نصب اپلیکیشن های ایرانی از طریق اپ استور اپل با محدودیت هایی مواجه هستند. راه حل موجود استفاده از بازار نرم افزاری امن و مطمئن ایران برای سیستم عامل IOS است. بد است سیب. روش استفاده از سیب بسیار ساده، ارزان و بدون دردسر است. شما می توانید با دریافت اشتراک سیبچهنرم افزار همراه کارت، بانک و کلید آیفون روی دستگاه ios مال خود را داشته باشید و با خیال راحت از ویژگی های متمایز آن استفاده کنید.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر