لیست بازیگران و عنوان قسمت Avatar: The Last Airbender اعلام شد

پارامونت پیکچرز صداپیشگان و عنوان رسمی فیلم Avatar: The Last Airbender را اعلام کرد که در آن نام دیو باتیستا را می بینیم.

سه قسمت از فیلم از انیمیشن الهام گرفته شده است آواتار: جدیدترین ساز بادی در حال ساخت است و هم اکنون در آخرین نسخه موجود است اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمه مورد انتظار منتشر شده است. پارامونت در جریان Cinemacon اعلام کرد که دنباله Avatar: The Last Airbender Aang: The Last Airbender نام خواهد داشت، اما نام آن همچنان می تواند تغییر کند و همانطور که پارامونت وعده داده بود، این انیمیشن داستان Aang را به پایان خواهد رساند.

پارامونت همچنین صداپیشگی Aang: The Last Airbender را اعلام کرد که در آن بازیگر Guardians of the Galaxy و Dune، Dave Bautista صداپیشگی شخصیت شیطانی و منفی این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت، اما نامی اعلام نشده است. اریک نام صداپیشگی آنگ، دایان کوان صداپیشگی تاف، جسیکا ماتن صداپیشگی کاتارا و رومن ساراگوزا صداپیشگی سوکا در فیلم Aang: The Last Airbender را بر عهده خواهند داشت.

دیو باتیستا در ارتش مردگان

پارامونت همچنین تایید کرده است که لورن مونتگومری کارگردانی فیلم انیمیشن Ang: The Last Airbender در کنار ویلیام ماتا بر اساس فیلمنامه ای از کنت لین خواهد بود. مایکل دانته دی‌مارتینو و برایان کونیتزکو، خالقان آواتار: آخرین ایربندر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت‌های سینمایی حضور خواهند داشت. طبیعتا طرفداران این سریال می توانند منتظر فصل دوم و سوم سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس باشند که فصل اول آن با استقبال گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شد.

بخوانید  Baldur's Gate 3 برنده بازی سال در جوایز Steam شد

Aang: The Last Airbender قرار است در تاریخ 10 اکتبر 2025 اکران شود، البته تاریخ انتشار دو قسمت دیگر این انیمه اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر