لو رفتن GTA 6 برای تیم سازنده بازی ناامید کننده و ناراحت کننده بود

همانطور که انتظار می رفت، حجم و گستره اطلاعات فاش شده، تیم توسعه GTA 6 را در Rockstar تحت فشار قرار داده است و این همان چیزی است که مدیر عامل Take Two Interactive در مصاحبه اخیر خود در مورد آن صحبت کرده است. استراوس-زلنیک در مصاحبه با IGN وی در بازگشت به اظهارات قبلی خود گفت که انتشار این اطلاعات بر موقعیت تجاری این پروژه و روند توسعه آن تأثیری نمی گذارد، اما برای اعضای تیم و افراد آسیب دیده «شخصی و عاطفی» واقعاً «ناامیدکننده و ناراحت کننده» است.

در فوریه سال گذشته بالاخره راک استار رسماً بازی Grand Theft Auto 6 را تایید کرد در دست ساخت است. از زمان معرفی، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جنبه‌های مختلف این بازی که احتمالاً یکی از موردانتظارترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی است، در مورد لو رفتن بزرگ بازی در ماه سپتامبر منتشر شده است که بخش قابل توجهی از بازی‌ها را شامل می‌شود. فیلم گیم پلی آلفای بازی.

مدیرعامل Take-Two در اظهارات اخیر خود گفته است که درز اطلاعات GTA 6 تیم سازنده بازی را از نظر شخصی و احساسی تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه افزود: «ما قطعاً افشای اطلاعات برنامه‌هایمان را بسیار جدی می‌گیریم و چنین مواردی همه ما را ناامید می‌کند. ویدیوهای گیم پلی GTA 6 آلفا تنها مواردی نیستند که در چند ماه گذشته منتشر شده اند. گزارش های منتشر شده از جزئیات داستان بازی نشان می دهد که برای اولین بار از یک قهرمان زن برای این بازی استفاده می شود و اتفاقات آن در Vice City رخ می دهد.

بخوانید  تلاش بندای نامکو برای حفظ IPها و ادامه همکاری با شرکای خود

در این بین، GTA V همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد و به تازگی از مرز 175 میلیون فروش عبور کرده است.

گیم پلی ساختگی Grand Theft Auto 6

تحریریه مجله بازی یک گیمر