انیمیشن The Resident Evil: Death Island ارائه شده است

در یوتیوب تماشا کنید

در انیمیشن جدید Resident Evil علاوه بر دیدن موجودات ترسناک و نوعی کوسه ترسناک، شاهد حضور دو شخصیت محبوب این مجموعه یعنی Leanne S. Kennedy و Chris Redfield هستیم. در انتهای تریلر تصویر جیل ولنتاین را مشاهده می کنیم. در توضیحات رسمی سازندگان این انیمیشن می خوانیم:

کپکام با انتشار تریلر رسمی از Resident Evil: Death Island رونمایی کرد.

بدون شک سری رزیدنت اویل آثار قابل توجه و مهمی در دنیای گیم دارد، آثاری که علاوه بر جلب رضایت مخاطبان سبک ترسناک و بقا، مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته است. اما در رسانه های دیگر مانند سینما تا امروز وضعیت متفاوتی داشته است. تاکنون فیلم ها و انیمیشن های زیادی از این مجموعه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا انیمیشن های قبلی Resident Evil را تماشا کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ایچیرو هاسومی، کارگردان انیمیشن کلاس Assassination، فیلم Resident Evil: Death Island را بر اساس فیلمنامه ای از ماکوتو فوکامی، نویسنده انیمیشن Psycho-Pass، کارگردانی می کند. این انیمیشن در واقع دنباله ای بر Resident Evil: Vendetta است.

“مامور Leon S. DSO کندی در مأموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور BSAA، کریس ردفیلد، در مورد شیوع زامبی ها در سانفرانسیسکو تحقیق می کند، مکانی که علت عفونت نمی تواند در آنجا باشد. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها اخیراً از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند و به دنبال این امر، کریس و تیمش به جزیره می روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.

بخوانید  تیم Blubber با توسعه نسخه های متعدد سری Silent Hill مخالف نیست.

آثار سینمایی منتشر شده توسط رزیدنت اویل موفقیت کمتری نسبت به ساخته های استودیوی بازی سازی کپکام در دنیای بازی برای سازندگان خود به ارمغان آورده است.هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ساعاتی پیش انیمیشن CG جدید دنیای رزیدنت اویل با نام Resident Evil: Death Island توسط کپکام با انتشار یک تریلر به نمایش گذاشته شده است. این انیمیشن قرار است در فصل تابستان 2023 توسط بخش داخلی سونی پیکچرز در سراسر جهان به جز ژاپن موجود است. می توانید ویدیوی منتشر شده در یوتیوب را تماشا کنید.