تیم Blubber با توسعه نسخه های متعدد سری Silent Hill مخالف نیست.

جیمز در بازسازی Silent Hill 2 در آینه به خود نگاه می کند

نسخه اصلی Silent Hill 2 در سال 2001 برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و نه تنها به عنوان بهترین بازی این سری شناخته می شود، بلکه یکی از ماندگارترین آثار ژانر وحشت در تاریخ بازی است.صنعت بازی .

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخیراً، Piotr Babineau، مدیرعامل تیم Blubber، طی مصاحبه اخیر خود با IGN اعلام کرد که این استودیو مخالف کار بر روی پروژه‌هایی بیشتر از سریال ترسناک Silent Hill نیست. تیم Blubber در حال حاضر مشغول کار بر روی بازسازی Silent Hill 2 است و به نظر نمی رسد که پروژه دیگری با محوریت سریال توسعه دهد، اما کونامی قبلاً اعلام کرده بود که علاقه مند است در مورد همکاری های آینده با تیم Blubber بحث کند. .

بابینو در مورد این موضوع توضیح داد: “من معتقدم کسانی که در حال حاضر در سمت مدیریت کونامی هستند می دانند صنعت بازی چگونه پیش می رود. آنها از شرکت هایی هستند که روی پروژه های مهم زیادی کار کرده اند و من مطمئن هستم که آنها کار بزرگی انجام می دهند. من می‌دانم که بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی از کونامی عصبانی هستند، اما می‌توانم بگویم که آنها وقت دارند؛ زیرا می‌دانند دارند چه می‌کنند.”

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار خاصی اعلام نشده است. پیش از این، گروه توضیح می‌داد که هوش مصنوعی دشمن Silent Hill 2 برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه رزمی بازسازی شده، بازسازی شده است. علاوه بر این، به لطف استفاده از تکنیک‌های جدید اکشن کپچر استفاده شده در این بازسازی، جیمز ساندرلند، قهرمان اصلی Silent Hill 2، کمی مسن‌تر از نسخه اصلی به نظر می‌رسد.

بخوانید  بازی The Rise of the Ronin درجات سختی متفاوتی دارد

مدیرعامل Blubber Team اشاره کرد که این استودیو مشکلی برای توسعه نسخه های بیشتری از سری Silent Hill ندارد.