تلاش بندای نامکو برای حفظ IPها و ادامه همکاری با شرکای خود

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.



منبع

انتشار بازی Elden Ring موفقیت بزرگی برای شرکت بندای نامکو بوده است. این بازی از زمان انتشار در فوریه‌ی امسال تاکنون بیش از ۱۶.۶ میلیون نسخه به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی در سراسر جهان فروش داشته است.

مولر در این‌باره افزود: «چیزی که من متوجه شدم این است که ما باید IPهایی را که با همکاری استودیوهای همکار و شریک خود می‌سازیم، حفظ کنیم. هنگامی که ما در توسعه‌‌ی یک IP و بازاریابی برای آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم، باید در نظر داشته باشیم که اگر این IP متعلق به ما نباشد، لازم است به‌نوعی امنیت را در روابط آینده‌ با استودیویی که آن را ساخته است، ایجاد کنیم.

شرکت بندای نامکو در واکنش به خریدهای جدید در صنعت بازی اعلام کرد که به‌دنبال حفظ IPها و روابط خود با سایر توسعه‌دهندگان خواهد بود.

این موضوعی است که ما روی آن کار می‌کنیم. می‌دانید، این گسترش روند تصاحب‌ها که ما شاهد آن هستیم، برای برخی از ناشران کوچکتر از نظر ظرفیت دسترسی به بهترین استودیوهای جهان تأثیر می‌گذارد. بااین‌حال ما در بندای نامکو امکانات مالی کافی برای تضمین این مشارکت‌ها را داریم. ما روی تعدادی از اقدامات برای تضمین این مشارکت‌ها کار می‌کنیم. ما در مورد گزینه‌ی حقوق اولیه، مالکیت IP و سهام اقلیت در آن استودیوها صحبت می‌کنیم؛ بنابراین، راه‌هایی برای ایمن‌سازی روابط وجود دارد».

اخیرا شرکت بندای نامکو اینترتینمنت، ناشر بازی نقش‌آفرینی Elden Ring که امسال به موفقیت‌های تجاری زیادی رسیده است، در واکنش به خریدهای زیادی که اخیرا در صنعت بازی رخ می‌دهند، اعلام کرد که قصد دارد IPها و شراکت‌های خود با سایر توسعه‌دهندگان را حفظ کند. در همین راستا آرنود مولر، مدیر اجرایی بندای نامکو در اروپا خاطرنشان کرد که هم‌اکنون ناشرهای کوچکتر زمان دشوارتری را برای حفظ IP می‌گذرانند؛ موضوعی که خوشبختانه بندای نامکو به‌دلیل رویه‌ی تجاری موفقش با آن مشکلی ندارد.

بخوانید  RoboCop: Rogue City تا سپتامبر 2023 به تعویق افتاد