لوگو و نام جدید فیلم Thunderbolts فاش شد

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، نام و لوگوی جدید Thunderbolts را در جریان CinemaCon امسال فاش کرد.

فیلمبرداری و تولید Thunderbolts ماه گذشته در استودیو Trilith Atlanta آغاز شد و اکنون حداکثر در حال انجام است. اخبار سینما و تلویزیوننام و لوگوی این فیلم مورد انتظار تغییر کرده است. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، در جریان Cinemacon امسال اعلام کرد که نام فیلم Thunderbolts تغییر کرده است و اکنون این فیلم با کمی تغییر و تنها با یک * اضافه شدن به نام فیلم، *Thunderbolts نام خواهد داشت.

دلیل این امر نامشخص است، اما فایگه می‌گوید که تا پس از اکران فیلم بیشتر در مورد اضافه کردن یک ستاره به عنوان فیلم صحبت نخواهد کرد. Feige همچنین اضافه کرد که این فیلم به همراه The Fantastic Four فیلمبرداری و در دوربین های IMAX منتشر می شود. لوگوی جدید فیلم Thunderbolts نیز فاش شده است که در زیر مشاهده می کنید:

لوگوی جدید فیلم *Thunderbolts

جیک شرایر او با تجربه کارگردانی Robot & Frank، Paper Towns، قسمتی از Star Wars: Skeleton Crew و شش قسمت از Beef، Thunderbolts را کارگردانی خواهد کرد. لی سونگ جین، خالق سریال بیف با اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه برای Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ و جوآنا کالو، نویسنده The Bear، فیلمنامه Thunderbolts را نوشته اند.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز که به عنوان سرباز زمستان نیز شناخته می شود، وایت راسل همانطور که جان واکر همچنین به عنوان مامور ایالات متحده شناخته می شود، دیوید هاربر به عنوان الکسی شوستاکوف با نام مستعار Red Guardian، هانا ژوئن مشترک مثل یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش فرمانده مأموریت، جولیا لوئیس دریفوس مثل والنتینا، هریسون فورد با بازی رئیس جمهور تاندربولت راس و جرالدین وسون، از جمله بازیگران فیلم *تندربولتس هستند که به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  کارگردان جانشینی به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

* Thunderbolts قرار است در 2 می 2025 (12 می 1404) منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر