احتمال اینکه فضا متوقف شود، بنیانگذار نشت را مقصر می داند

استودیوی Possibility Space از امروز تعطیل شده است. کارمندان سابق استودیو خروج خود را اعلام کردند.

برندن مک‌لئود، طراح ارشد بازی، این را گفت همه در فضای احتمالی اخراج شد و دیگران، مانند هنرمند پیشین محیط زیست مت گراچیک و مهندس ارشد سیستم کایل کوکشتل اخراج خود را تایید کرد.

مطابق با چند ضلعیجف استرین، مالک Possibility Space، بسته شدن استودیو را به دلیل افشای اطلاعات مربوط به بازی آینده او، Project Vonnegut به مطبوعات، توسط کارمندانش مقصر دانست. در نتیجه، Strain ادعا می کند که استودیو قادر به تامین منابع اضافی از ناشر پروژه نبود و تصمیم به لغو آن گرفت.

این دومین استودیویی است که تحت شرکت مادر پریتانیا مدیا بسته می شود. ماه گذشته، Prytania Media بازی‌های Crop Circle را تعطیل کرد. دو استودیو دیگر به نام‌های Dawon Entertainment و Fang & Claw باقی مانده‌اند، اما وضعیت آنها مشخص نیست.

Strain بیشتر به عنوان یکی از بنیانگذاران ArenaNet و کار در Guild Wars و همچنین بنیانگذار Undead Labs، استودیو پشت سری State of Decay شناخته می شود. پس از اینکه استودیو در سال 2018 توسط مایکروسافت خریداری شد، او استودیو را ترک کرد و Possibility Space را در سال 2021 تأسیس کرد. یادداشت افشا شده Strain به کارکنان بیان می کرد که او “از صنعت بازی کنار می رود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Disney Dreamlight Valley به صورت رایگان عرضه نخواهد شد