بازی Disney Dreamlight Valley به صورت رایگان عرضه نخواهد شد


برخلاف اعلام اولیه، بازی Disney Dreamlight Valley هنگام عرضه کامل رایگان نخواهد بود و بازیکنان نیازمند پرداخت مبلغی هستند.

بازی Disney Dreamlight Valley از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ به‌صورت ارلی اکسس در دسترس بازیکنان قرار داشته است و به‌زودی به‌طور کامل عرضه خواهد شد. البته تغییری در برنامه‌های سازندگان رخ داده است و دیگر بازی رایگان نخواهد بود؛ بلکه با مبلغ ۳۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رفت.

این بازی ابتدا قرار بود به‌طور رایگان عرضه شود؛ اما گیم‌لافت، سازنده آن تصمیم گرفته است تغییراتی دراین‌باره اعمال کند. هنگام عرضه کامل بازی در ۱۴ آذر (۵ دسامبر) بازیکنان جدید برای خرید نسخه استاندارد باید ۳۹.۹۹ دلار پرداخت کنند. در وبلاگ رسمی بازی درباره این تصمیم نوشته شده است: «در حین نزدیک شدن به عرضه کامل بازی، با تجربیات خود از نسخه ارلی اکسس تصمیم گرفتیم برای آینده نزدیک یک بازی پولی باشیم. با اتخاذ این تصمیم، بازی Disney Dreamlight Valley می‌تواند در ادامه هم تجربه مناسبی برای تمامی بازیکنان باشد».

افرادی‌که Founder’s Pack نسخه ارلی اکسس را خریداری کرده‌اند، نیاز به پرداخت مبلغ جداگانه‌ای ندارند. همه کسانی که تا آخر روز ۱۳ آذر (۴ دسامبر) این پک را خریداری کنند، دسترسی رایگان به لوازم تزئینی خاص نسخه گلد بازی خواهند داشت و ۲۵۰۰ Moonstone دریافت خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  لغو انیمه سریالی Shenmue پس از یک فصل