کارگردان جانشینی به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست


مارک میلو، نینا لوپز-کورادو، استیون ویلیامز و کیت هرون حداقل یک قسمت از فصل دوم سریال The Last of Us را کارگردانی خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که لیست کارگردانان فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده ما) از شبکه HBO با عضویت مارک آماده استکارگردان سریال جانشینی نینا لوپز-کورادوکارگردان سریال پری میسون (پری میسون) و استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen را گسترش داد. این کارگردانان کیت هرونکارگردان سریال لوکی، نیل دراکمن و کریگ مازن آنها ملحق می شوند

پیر پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان در نقش جواهر بلا رمزیبازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی مازینو جوانبازیگر سریال Beef (Argument) در نقش جسی کیتلین دیوربازیگر سریال Booksmart در نقش ابی و ایزابل مرسدهبازیگر فیلم مادام وب (مادام وب) در نقش دینا یکی از بازیگرانی است که در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می کند.

اگرچه شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن ساخت فصل دوم سریال The Last of Us به گوش می رسید، اما کریگ مازن مدتی پیش تایید کرد که تولید فصل بعد از 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که طرفداران چه زمانی باید منتظر بمانند تا الی و جول به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند، اما HBO اخیراً تریلری برای برخی از آخرین کارهای آنها در سال 2024 منتشر کرده است که به بازگشت The Last of Us در سال 2025 اشاره می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Squad Busters، اولین بازی جدید سازنده کلش اف کلنز در پنج سال اخیر، به زودی عرضه می شود