تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West برای PC مشخص شد


تاریخ انتشار Horizon Forbidden West برای PC اعلام شد و اکنون می دانیم که این نسخه کمتر از دو ماه دیگر به دست بازیکنان می رسد.

همانطور که در سپتامبر 2023 اعلام شد، بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition است این انحصاری بعدی سونی خواهد بود که روی پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد. اکنون به صورت رسمی اعلام شده است که این نسخه شامل بازی اصلی و بسته الحاقی می باشد. Burning Shores در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) در فروشگاه های دیجیتال Steam و Epic Games در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

ظاهرا Horizon Forbidden West: Complete Edition توسط گوریلا گیمز و نرم افزار Nixxes به رایانه شخصی منتقل شده است. این بازی دارای یک سری ویژگی های مخصوص کامپیوتر است و نسبت به نسخه های کنسولی مزیت هایی دارد. نسخه رایانه شخصی Horizon Forbidden West از نمایشگرهای فوق عریض، نرخ فریم نامحدود و ویژگی های NVIDIA DLSS 3، AMD FSR و Intel XeSS برای بهبود عملکرد و وضوح پشتیبانی می کند.

این بازی نه تنها از مانیتورهای 21:9 و 32:9 پشتیبانی می کند، بلکه می توان آن را روی مانیتورهای 48:9 نیز بازی کرد. علاوه بر این، بازی از فناوری‌های NVIDIA DLAA و DirectStorage برای بارگذاری سریع استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید تریلر جدید Horizon Forbidden West: Complete Edition را در زیر تماشا کنید که بر نمایش ویژگی‌های خاص نسخه رایانه شخصی تمرکز دارد:

دانلود ویدیو آپارات

با پیش خرید نسخه PC بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition جوایز زیر را دریافت خواهید کرد:

  • لباس و پاپیون Blacktide (فقط برای پیش‌سفارش موجود است)
  • Nora Legacy Dress و Nora Spear (فقط با اتصال یک حساب Steam به شبکه PlayStation قابل دریافت است)
  • دو لباس خاص (Carja Behemoth Elite و نورا تاندر الیت)
  • دو سلاح ویژه (کمان کوتاه Carja Behemoth و قلاب نورا تندر)
  • بسته منابع درون بازی شامل مهمات، معجون ها و بسته های سفر
  • قطعه ضربه ماشین Apex Clawstrider در بازی
  • توانایی انحصاری برای رنگ آمیزی چهره ها و ژست ها در حالت عکس
بخوانید  نسخه PC Bloodborne در دست ساخت بود

سیستم مورد نیاز بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition هنوز مشخص نشده است، اما سازندگان اعلام کرده اند که در هفته های آینده مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی ویدیویی را فاش خواهند کرد. نسخه PC این بازی با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد. اکنون می توانید Horizon Forbidden West را از طریق کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر