تریلر سریال جدید The Walking Dead; ریک و میشون در برابر دنیای آخرالزمانی


AMC آخرین تریلر و پوستر جدید فیلم The Walking Dead: The Ones Who Live را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که کانال AMC آخرین تریلر و پوستر جدید سریال The Walking Dead: The Ones Who Live با بازی نقش آفرینی را پخش کرد. اندرو لینکلن و دانای گوریرا به اشتراک گذاشته شده این تریلر ریک گرایمز و میشون را نشان می دهد که سعی می کنند یکدیگر را در دنیای آخرالزمانی پیدا کنند. این سریال اسپین آف از The Walking Dead در تاریخ 6 فوریه 1402 (25 فوریه 2024) برای اولین بار پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

پوستر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

در خلاصه داستان سریال 6 قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می خوانیم: «این سریال داستان عشقی حماسی از دو شخصیت را ارائه می دهد که توسط دنیایی تغییر یافته دگرگون شده اند. بعد فاصله و قدرت شکست ناپذیر آنها را از یکدیگر دور می کرد. ریک و میشون وارد دنیایی می شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند خود را در مکان و موقعیت متفاوتی بیابند؟ »

این سریال اسپین آف از The Walking Dead با بازی اندرو لینکلن و دانا گوریرا بر اساس کتاب کمیکی به همین نام ساخته شده است. رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شد رابرت کرکمن، اسکات ام گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپرا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی و اسکات ام گیمپل به عنوان برنامه نویس، تهیه کننده و نویسنده این سریال و Danai Gurira یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

بخوانید  رایان رینولدز در حال آماده کردن حرکت بعدی است، و این یک فیلم دیگر نیست بلکه چیزی کاملا متفاوت است
تحریریه مجله بازی یک گیمر